Skip to main content

Ben niet technisch, daarom deze vraag ik heb een nieuwe Apple 12 , de oude Apple 8plus heeft een simkaart die dus nu moet worden gebruikt maar blijven dan al mijn bestanden etc op de nieuwe telefoon te komen, ben zeer benieuwd naar het antwoord

Hoi @Anky1234!

Ik ga je verder helpen! Gelukkig is het tegenwoordig redelijk eenvoudig om bestanden over te zetten.

Om te beginnen zal je op je oude apparaat een reservekopie moeten maken. Zodra je dat gedaan hebt kun je je nieuwe telefoon opstarten en de reservekopie terugzetten.

note: beide links die ik hierboven net gaf geven stap voor stap aan hoe te realiseren :smiley:
Laat je nog even weten of het gelukt is?


Sorry hoe doet men dat een reserve kopie maken🙈🙈🙈


Hoef je geen sorry voor te zeggen hoor! Ik ben hier om je te helpen.


Als je HIER klikt kom je op de officiële Apple pagina uit waar stap voor stap staat hoe je een reservekopie kunt maken. 


Is gelukt dank je wel, je hebt me goed geholpen 😘😘


Ah super om te horen (lezen :grinning: ) dat het gelukt is! En dan te bedenken dat ik sinds jaar en dag al Android gebruiker ben :sweat_smile:  Zo leren we allemaal elke dag weer een beetje bij. Mocht je nog meer vragen hebben dan verneem ik dat graag! Vooralsnog wens ik je een hele fijne dag toe!