Skip to main content

Op 28/10/2019 bestelling geannulleerd, er is door KPN geen toestel geleverd want dat was niet voorradig. Uiteraard hadden ze mij wel eerst laten betalen, nu ruim 3 weken later, nog geen geld terug ontvangen. Klantenservice zegt: Geen idee (echt waar ik heb het ook nog eens per chat gedaan zodat ik de historie heb- KPN geeft de klantenservice gewoon geen info maar zegt- kan 6 weken duren (!). Echt schandalig! Wat het nog erger maakt (kan dat?), op de KPN staat deze link: 

https://www.kpn.com/service/administratie/bestelling/annuleren-of-wijzigen.htm

 

Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Heb je online besteld? dan storten we je geld enkele werkdagen nadat wij het product hebben ontvangen terug. Je kunt je retourzending volgen via een Track & Trace code. Deze kun je opvragen bij PostNL.

 

Binnen enkele werkdagen???? Waanzin en schandalig!

 

@Martijnoo Welkom op het forum. Wat vervelend om te horen dat je al zo lang op je geld wacht. Zou je voor mij je forumprofiel willen aanvullen? Dan kan ik je gegevens er bij pakken en uitzoeken wat ik voor je kan doen. 


@Martijnoo Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!


Aangevuld, hoop dat het voldoende is… 


@Martijnoo Ik heb de gegevens er bij gepakt, en ik zie dat PostNL aangeeft dat het toestel bezorgd is. Ik heb dan ook een onderzoek gestart bij PostNL, ik wacht nog op het resultaat van het onderzoek. Zodra ik meer informatie heb zal ik dit laten weten. 


Vandaag mijn geld terug ontvangen! Dank voor je actie!


@Martijnoo Goed om te horen, fijn dat het geld overgemaakt is. Graag gedaan en excuses voor het ongemak.