Skip to main content

Op 19-03-2020 heb ik een iPhone 11 besteld en hierbij een abonnement afgesloten. Deze zou op 22-03-2020 binnenkomen maar had de verkeerde gegevens ingevuld en dus kon die niet meer worden afgeleverd (heel stom). Nu heb ik van KPN een bevestigingsmail gehad dat zij op 24-03-2020 het toestel in goede orde weer hebben ontvangen. Het toestel heb ik al betaald, maar nu wacht ik al 3 weken op een terugbetaling van mijn geld. Dit is erg vervelend aangezien op de site van KPN aangegeven staat dat het geld na ontvangst binnen '’enkele'’ werkdagen wordt teruggestort. Na een aantal werkdagen gewacht te hebben ben ik via de KPN chat meerdere malen met medewerkers in contact gekomen met de vraag '’wanneer kan ik mijn geld terugverwachten'’. Volgens medewerkers gebeurt het terugstorten binnen 3 weken alleen heb ik mijn geld nog steeds niet terug? KPN… Waarom neemt dit proces zoveel tijd in beslag en waarom heb ik mijn geld nog steeds niet terug?

 

Mvg

Hoi Tony, welkom! Goed dat je dit aankaart. Ik zou hier verwachten dat je het geld inmiddels al terug zou hebben. Vul je forumprofiel in alsjeblieft en laat hier weten als je dat gedaan hebt. Dan ga ik er achteraan.


Hallo Erik,

Inmiddels heb ik de gegevens van mijn forumprofiel ingevuld.

Mvg


Dank je, Tony! Ik zie dat de terugbetaling nog niet is uitgevoerd. Dat had al wel zo moeten zijn. Dus ik ga dit doorzetten naar een collega voor handmatige verwerking. Wil je, op je profiel in het veld ‘persoonlijke opmerking’, nog het IBAN invullen waarmee de toestelbijdrage is betaald? Geef even als je dat gedaan hebt, dan regel ik de rest :)


Dankjewel Erik voor je hulp. Als het goed is heb ik mijn IBAN nummer vermeldt onder mijn forumprofiel.

 


Ja, dank je! Heb ik het bij dezen uitgezet. Ik verwacht daar, gezien het tijdstip, morgen terugkoppeling op. Je hoort van me!


Hoi @Tony2001, hier ben ik weer, met goed nieuws. De collega heeft zojuist de terugbetaling ingevoerd. Je hebt het geld dan binnen 2-5 werkdagen weer op je rekening staan!Â