Skip to main content

Beste Kpn, 

Ik heb 17 oktober een Iphone 12 met abonnement besteld, en 312 euro via ideal betaald. Dit had een verlenging met iphone 12 moeten zijn. Deze vervolgens via de app gedaan en via klantenservice de fout besproken. Zij hebben het foute abo met toestel  geannuleerd en er werd mij verteld dat binnen 14 dagen de 312 euro terug gestort zou worden. Inmiddels is het 11 december…. geen refund. Normaliter zou ik dit via klantenservice doen, maar de wachttijden zijn echt om te huilen. Graag reactie!

Welkom op het forum @Loca. Zou je voor me je profiel in kunnen vullen en laten weten wanneer dit gedaan is? Daarnaast zou ik je willen vragen in het persoonlijke opmerkingen veld te noteren om welk mobiele nummer het gaat. Ik hoor graag van je!


Beste Bram,

ik heb inmiddels toch weer contact gehad met de klantenservice. Als het goed is wordt het deze week nog terug gestort. Zo niet dan zal ik dat hier laten weten!


Helemaal goed. Ik zou het topic nog even voor je open. :relaxed:


Hoi Bram,

Helaas nog geen teruggaaf mogen ontvangen ☹️


In de notitie van mijn collega zie ik staan dat de juiste aansturing is gedaan. Het is wel zo dat we op dit moment nog binnen de doorlooptijd van die aansturing zitten. Ik zou je willen vragen om dit toch nog even af te wachten. Met de acties die zijn uitgezet verwacht ik voor het eind van volgende week dat het bedrag op de rekening staat. 


Hoi Bram,

Goed te horen dat het proces loopt! Ok wacht t af