Skip to main content
Beantwoord

Geld terug via creditcard

• January 11, 2020
  • 8 reacties
  • 177 keer bekeken

Ik heb een tijdje terug een Huawei Watch GT 2 besteld. Gelijk na het bestellen kreeg ik de melding dat hij niet beschikbaar was, ik heb de aankoop ook gelijk daarna geannuleerd. De betaling had ik gedaan met mijn creditcard. Ik zag laatst dat het bedrag toch af was geschreven van mijn creditcard card

Ik had de klantenservice gebeld en die vertelde mij dat het aan het einde van de maand wordt teruggestort. Maar hij klonk er niet zeker van. 

Mijn vraag is of dit wel klopt? 

Beste antwoord door ToniSkulj

Hi Toni, ik heb bericht gehad dat dit gisteren gecrediteerd is. Binnen enkele dagen zul je dit ook moeten zien. Laat je even weten of alles in orde is?

Ik heb net gekeken en het is terug gestort op mijn rekening. 

Top dankjewel! 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • January 12, 2020

HI Toni, welkom op het forum. 

Ik kijk dit graag voor je na. Als het goed is heb je een bevestiging ontvangen met daarin ook een order-/bestelnummer. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik hier specifiek navraag doen hierover. 

Ik hoor graag van je. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 12, 2020

Hey Alex, 

Ik heb mijn profiel bijgewerkt en het bestelnummer is: BASI846158.,

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • January 12, 2020

Ohh je hebt je topic als beantwoord gezet!! Ik weet niet er nu nog gereageerd gaat worden.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 13, 2020

Ohh je hebt je topic als beantwoord gezet!! Ik weet niet er nu nog gereageerd gaat worden.

Ja, dat ging per ongeluk. Is er een manier om de post te verwijderen ?

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • January 14, 2020

Ik heb het ongedaan gemaakt. Dankjewel voor je gegevens, ik ga dit hier navragen. Zodra ik iets hoor laat ik het hier weten. 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • January 16, 2020

Hi Toni, ik heb bericht gehad dat dit gisteren gecrediteerd is. Binnen enkele dagen zul je dit ook moeten zien. Laat je even weten of alles in orde is?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • January 16, 2020

Ik heb net gekeken en het is terug gestort op mijn rekening. 

Top dankjewel! 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • January 16, 2020

Fijn om te horen. Graag gedaan uiteraard.Â