Skip to main content

Ik heb een tijdje terug een Huawei Watch GT 2 besteld. Gelijk na het bestellen kreeg ik de melding dat hij niet beschikbaar was, ik heb de aankoop ook gelijk daarna geannuleerd. De betaling had ik gedaan met mijn creditcard. Ik zag laatst dat het bedrag toch af was geschreven van mijn creditcard card

 

Ik had de klantenservice gebeld en die vertelde mij dat het aan het einde van de maand wordt teruggestort. Maar hij klonk er niet zeker van. 

Mijn vraag is of dit wel klopt? 

 

 

HI Toni, welkom op het forum. 

Ik kijk dit graag voor je na. Als het goed is heb je een bevestiging ontvangen met daarin ook een order-/bestelnummer. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik hier specifiek navraag doen hierover. 

Ik hoor graag van je. 


Hey Alex, 

Ik heb mijn profiel bijgewerkt en het bestelnummer is: BASI846158.,


Ohh je hebt je topic als beantwoord gezet!! Ik weet niet er nu nog gereageerd gaat worden.


Ohh je hebt je topic als beantwoord gezet!! Ik weet niet er nu nog gereageerd gaat worden.

Ja, dat ging per ongeluk. Is er een manier om de post te verwijderen ?


Ik heb het ongedaan gemaakt. Dankjewel voor je gegevens, ik ga dit hier navragen. Zodra ik iets hoor laat ik het hier weten. 


Hi Toni, ik heb bericht gehad dat dit gisteren gecrediteerd is. Binnen enkele dagen zul je dit ook moeten zien. Laat je even weten of alles in orde is?


Hi Toni, ik heb bericht gehad dat dit gisteren gecrediteerd is. Binnen enkele dagen zul je dit ook moeten zien. Laat je even weten of alles in orde is?

 

Ik heb net gekeken en het is terug gestort op mijn rekening. 

Top dankjewel! 


Fijn om te horen. Graag gedaan uiteraard.Â