Skip to main content

Ik ben op zoek naar de eigenaar van de mast op locatie Claerbergen 8723 CC Koudum Friesland.

In verband met probleem geluidsoverlast


Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid + topic verplaatst naar juiste board

Hallo @Anke Wisselink ,

Ik denk dat je het beste de gemeente kunt benaderen. (Team vergunningen) 

 

https://zoek.officielebekendmakingen.nl/gmb-2019-223638.html

Ingekomen aanvraag, Koudum, Ds L Tinholtstraat 5 het vervangen van de antennes in de mast 

Burgemeester en Wethouders van de gemeente Súdwest-Fryslân (Zuidwest-Friesland) maken bekend dat zij de volgende aanvraag voor een omgevingsvergunning hebben binnengekregen:

Koudum, Ds L Tinholtstraat 5 OV20190714 het vervangen van de antennes in de mast (05-09-2019) 

Deze publicaties zijn alleen bedoeld ter informatie over ingekomen aanvragen bij de gemeente. Wij publiceren deze aanvragen om direct betrokkenen hier vroegtijdig van op de hoogte te stellen. U kunt hier nog geen bezwaar tegen aantekenen, omdat een besluit ontbreekt. Zodra er sprake is van de mogelijkheid tot het indienen van bezwaren tegen een vergunning, wordt dit in een afzonderlijke publicatie bekend gemaakt. Aanvragen voor een omgevingsvergunning kunnen worden ingezien op het gemeentekantoor te Sneek, Marktstraat 8. Hiervoor moet van tevoren telefonisch een afspraak worden gemaakt Team Vergunningen, 14 0515.


@Anke Wisselink Welkom op het forum. 

Erg irritant natuurlijk als je last hebt van een geluid van een zendmast. Bij de zendmast staat over het algemeen een bord met een code.

Het handigst is om met deze code even contact op te nemen met mijn collega's op 0800-0150. 

Mocht het om een afgesloten terrein gaan dan kan er ook zonder code gebeld worden, mijn collega's kunnen dan kijken wat er aan de hand is! 


@Anke Wisselink Welkom op het forum. 

Erg irritant natuurlijk als je last hebt van een geluid van een zendmast. Bij de zendmast staat over het algemeen een bord met een code.

Het handigst is om met deze code even contact op te nemen mijn mijn collega's op 0800-0150. 

Mocht het om een afgesloten terrein gaan dan kan er ook zonder code gebeld worden, mijn collega's kunnen dan kijken wat er aan de hand is! 

@Rutger_ 

Weet je zeker dat het een mast van KPN is? 

Waar kun je dat op internet natrekken? 


@Noordzee Je hebt gelijk, het lijkt inderdaad geen mast van KPN te zijn. Ik had mij 1cm verkeken (wat op een kaart met legenda nogal een stukje kan zijn). 

@Anke Wisselink Staat er bij de mast geen verdere informatie vermeld? 


OK @Rutger_ ,

Vandaar dat ik naar de Gemeente (Team Vergunningen) had verwezen. Daar weten ze wel wie de eigenaar is van de zendmast. 


Dank voor het meedenken. Ik ben weer een stap verder. Wat mij betreft mag deze vraag ‘ sluiten’ .Â