Skip to main content

Hallo,

 

Heb een belafspraak vanochtend om 10 uur maar ben niet gebeld. Graag alsnog bellen.

 

Groet

 

Harry Lennips

Welkom op de community @Harry Lennips. Dit is je eerste bericht hier, daardoor weten we niet meer dan wat jij zegt. Je zou teruggebeld worden begrijp ik, maar door wie en waarover is niet duidelijk. Is het inmiddels wel gelukt?

Als het nog niet gelukt is kan je er meer over vertellen zodat we met je mee kunnen denken, of je kunt ons opnieuw bellen op 0800-0402.


Hallo @Jasper van KPN 

Ben enkele uren later op zaterdag alsnog gebeld door vriendelijke KPN medewerker van winkel Groningen.

Na overleg met hem een klacht ingediend met verzoek om doorbetaalde toestelkosten uit een Zorgeloos 2016 abonnement te compenseren. Dit abonnement is o.a. door priveomstandigheden onbedoeld doorgelopen na november 2018. Daardoor per maand ten onrechte door betaald voor toestelkosten vanaf november 2018 tot heden. 

Aangezien ik een Galaxy Smartwatch Ultra nodig heb voor medische monitoring heb ik het verzoek gedaan om dit hiermee te verrekenen.

Gisteren nog gebeld omdat de bestelling was afgewezen hiervan en afgesproken dat ik eerst deze week afwacht aangezien dit binnen 5 werkdagen wordt afgehandeld gaf de dame aan de telefoon aan en dan ook het abonnement kan aanpassen nadat de onterecht doorbetaalde toestelkosten zijn gecompenseerd. Ik hoop en verwacht dat het allemaal goedkomt @Jasper van KPN Ik kan niet wachten om de gloednieuwe Galaxy Smartwatch Ultra in gebruik te nemen en had deze daarom ook in de actieperiode van 10 t/m 14 juli bij KPN besteld! Bedankt voor je bericht @Jasper van KPN en ik hoop snel op goed nieuws van KPN.

 


Goed om te lezen dat het telefoontje toch is geweest @Harry Lennips! Er wordt zo te lezen ook al aan gewerkt, het is in goede handen daarbij. Ik ga er ook vanuit dat het goed komt en dat je de smartwatch binnenkort om je pols hebt 🙂


Reageer