Skip to main content
Waarom komt de KPN de gemaakte afspraken niet na? Het is zelfs verschrikkelijk moeilijk, nee helemaal niet mogelijk om een supervisor/cq iemand die beslissingen kan nemen aan de telefoon te krijgen.........
Vertel hier je verhaal en het wordt opgelost!!
Nou ik ben benieuwd.

Mijn geloofwaardigheid in de KPN is nog verder gedaald dan nul momenteel.

Maar ik ga een poging wagen en dan hoop ik dat wat je schrijft, dat het dus opgelost gaat worden echt waar is !!!!!

en hopelijk ook nog vóór 13:00 uur !!!

Afgelopen zaterdag heb ik via de klantenservice per telefoon een abonnement afgesloten met mw. .......(naam wil ik hier niet noemen maar heb ik uiteraard wel) en zij heeft mij een creditnota beloofd van € 120,00 euro.

Nou wordt de desbetreffende telefoon vandaag tussen 13:00 en 15:00 uur bezorgd en ik ben vanaf zaterdag al bezig, om met deze desbetreffende mevrouw in contact te komen. Dagelijks bel ik minimaal twee keer, en wordt ik elke keer met het kluitje in het riet gestuurd.

Ik moet wachten totdat mevrouw contact op neemt met mij. Maar dat doet ze dus niet !!!!

Omdat mevrouw haar werk schijnbaar niet goed doet, en niet in het systeem haar afspraken vastlegd is er niemand die mij kan helpen ????

Ook heb ik gevraagd om dan de desbetreffende tape erbij te zoeken waarop deze gesprekken worden opgenomen, maar dat schijnt op een of andere manieer ook niet te kunnen.

Hopelijk heb ik dan nu iemand die er echt mee aan de slag kan gaan en mij kan helpen.

Alvast super bedankt voor je inzet .
Ok helder verhaal. Een medewerker van kpn reageert doorgaans binnen 48 uur op je topic. Bul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag. Dus niet hier invullen want dan ziet iedereen het en dat is niet de bedoeling.
Hallo Gbrob, welkom! Als met jou een afspraak gemaakt wordt, dan moet die natuurlijk nagekomen worden. Je geeft aan dat je weer met deze specifieke collega in contact probeert te komen. Maar, als zij de afspraak al met je gemaakt heeft, dan zou verder contact in de basis niet nodig moeten zijn. Dan is het een kwestie van even afwachten tot de credit nota verschijnt.



Vul, zoals Joel al aangaf, je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt. Dan kijk ik dit hier verder voor je na hoe het nu zit 🙂