Skip to main content

Ik zou graag willen zien wat mijn verbruik is geweest van de afgelopen 12 maanden.  In de app zie ik alleen mijn huidige maand. Waar kan ik dat wel vinden?

@Marija P Welkom hier! Volgens mij kunnen klanten dit niet zien. Je alle 12 de facturen kunnen openen en je verbruik berekenen. Je kan ook even je profiel invullen met postcode, huisnummer, 06-nummer en klantnummer. Dan kan ik je vertellen hoeveel je gemiddeld verbruikt over de afgelopen 12 maanden. Ik kan het wel niet namelijk. :blush:
Laat je het weten als je je profiel hebt ingevuld? 


Ingevuld hoor,  ik ben erg benieuwd


Haha kan ik me voorstellen. Hieronder heb ik je bundelverbruik neergezet. :nerd:
Qua internetverbruik zat je in de maanden oktober november en december boven je gemiddelde. Wellicht zat je toen minder vaak op de wifi o.i.d. :earth_americas:
Qua bellen schommel je rond de 300 minuten. Mocht je oriënteren om een nieuw abonnement af te sluiten, dan adviseer ik je een onbeperkt bellen/sms abonnement te nemen en qua internet weet ik het zo net nog niet.  8 van de 10 gemeten maanden had je voldoende aan 10 GB namelijk.  Het hangt er dus vanaf of er een rede was voor het hogere verbruik in die maanden, of niet. :thinking:

Met de KPN Hussel kun je maandelijks (voor het einde van de maand) je abonnement aanpassen. Zowel naar boven als naar beneden, dus dit zou een optie kunnen zijn.  :bulb:

 

Min. Gemiddeld Max. 
Internet (MB)    
2 230 (juli) 7 336  12 858 (november)
Bellen (minuten)    
78  (februari) 203  313 (september)
sms (aantal)    
0 (meerdere maanden) 7 27 (juni) 

 


Dankjewel,  dit is inderdaad waarom ik mijn verbruik wilde weten. Ik kan met mijn Wi-Fi gebruiken dus dat komt goed.


@Marija P Goed om te horen. Geef maar een gil als ik je ergens bij kan helpen. :thumbsup:


Reageer