Skip to main content

Met welke provider(s) werkt KPN samen in Amerika? Op wiens netwerk zitten ze daar? Ik wil graag weten wat de geografische dekkingsgraad is als ik met KPN zou bellen/mobiel netwerken in de VS (adhv extra databundel). Ik kom vaak ik landelijke gebieden en zie dat niet alle providers daar dekking hebben, waardoor ik soms geen bereik heb wat ik wel nodig heb voor werk. Het Amerikaanse AT&T heeft de beste dekking op het platteland; werkt KPN daarmee?

Hallo @bombie ,

Ik lees in dit topic dat de provider T-Mobile het beste werkt. 

 


Bij mijn weten werkt KPN op het platteland wel gewoon met AT&T, maar zal het heel erg verschillen per regio.


Hi @bombie en welkom op het forum! 

T-Mobile werkt over het algemeen inderdaad het beste. We werken daar ook samen met AT&T, Commnet Wireless, Jasper Technologies, Limitless Mobile, NE Colorado Cellular, Syniverse Technologies, Telnyx, Union Telephone Company en Verizon. 

Mocht je dus geen bereik hebben, kijk dan of één van hen beschikbaar is in de lijst met providers. Een geografische dekking kan ik helaas niet geven. Dat gaat namelijk over de dekking van deze providers en die dekkingsgraad hebben ze zelf inzichtelijk. 

T-Mobile heeft bijvoorbeeld een dekkingskaart, de andere providers hopelijk ook. 🙂


Ik heb momenteel T-Mobile en die hebben in landelijke gebieden de minste dekking (geven ze ook zelf toe op hun dekkingskaart op hun site wat de VS betreft). Vandaar mijn vraag aan KPN. Ik zal kijken wat AT&T als dekking heeft in dat land.

 


Ik ben ook aan het zoeken,

misschien helpt deze site met dekking per provider in de VS

https://www.cellularmaps.com/coverage-locators/