Skip to main content

Hoihoi, ik heb en vraag uit nieuwsgierigheid;) ik krijg een SMS dat jullie tussen 20-25 september gaan werken aan het mobiele netwerk hier aan de zendmast 100m vandaan gok ik. Maar vorig jaar zijn hier ook al nieuwe antennes in gehangen die volgensmij al wel van Huawei zijn. Kunnen jullie vertellen wat er precies aan het netwerk veranderd gaat worden want daar ben ik stiekem wel nieuwsgierig naar:) 

 

Ha @Lukas_ Goeie vraag! Ik kan niet tot in detail zien wat voor een werkzaamheden er precies worden uitgevoerd. Maar uit ervaring durf ik te zeggen dat zoiets meestal heel regulier onderhoud betreft. Vergelijk het met je auto, die ook om de zoveel tijd een beurt moet hebben. Soms kan het ook zijn dat er een kleine aanpassing wordt gedaan in de afstelling, zodat het bereik bijvoorbeeld iets kan worden aangescherpt. 


Ha @Lukas_ Goeie vraag! Ik kan niet tot in detail zien wat voor een werkzaamheden er precies worden uitgevoerd. Maar uit ervaring durf ik te zeggen dat zoiets meestal heel regulier onderhoud betreft. Vergelijk het met je auto, die ook om de zoveel tijd een beurt moet hebben. Soms kan het ook zijn dat er een kleine aanpassing wordt gedaan in de afstelling, zodat het bereik bijvoorbeeld iets kan worden aangescherpt. 

Het ging om een antenne ombouw😄

 


Reageer