Skip to main content

Ik heb nu precies het zelfde. Telefoon geretourneerd en ook op het foutieve adres gezorgd. Collega van kpn is druk bezig om mij zo goed mogelijk te helpen. Post.nl kan niets doen omdat het een antwoordnummer is. Hoop dat dit probleem sneller wordt opgepakt omdat ik in dit geval niets fout heb gedaan

 

*Admin: eigen topic voor vraag gemaakt

Hoi @Brigitte van muiden, welkom.

Ik begrijp uit jouw bericht dat er al een onderzoek is gestart! Kan ik daarnaast nog iets voor je betekenen?


Goedenavond

 

Het probleem is dat mijn nieuwe samsung a52 heb moeten terug sturen omdat kapot was deze is naar het verkeerde adres is gestuurd.  Ik.zou binnen 7 dagen een nieuwe krijgen.Vervolgens is de telefoon niet meer leverbaar. Nu is mijn bestelling wel geannuleerd maar zit ik.nog steeds zonder telefoon. Ik vind dat kpn mij moet compenseren ik kan er niets aan doen dat de telefoon niet meer leverbaar is. 


Hoi @Brigitte van muiden,

Dat is duidelijk. Als het goed is wordt het geld dat jij betaald hebt voor het toestel uiteraard terug gestort wanneer de bestellingen geannuleerd is. Word jij op de hoogte gehouden van de status daarvan?


Alles gelukkig geregeld heb inmiddels een andere telefoon ontvangen. Leuk was het niet er zijn veel fouten gemaakt en ik denk zeker dat er wat gedaan moet worden.mey het foutieve verzenden van producten die om een of andere reden terug gestuurd moeten worden.  Er zit iets fout tussen verzenden naar kpn en post.nl. Let op het adres en de sticker die door post.nl erop wordt geplakt. Dit is niet de eerste keer dat dit gebeurt en hey heel mij veel stress opgeleverd

 

Â