Skip to main content
Beantwoord

gespaarde Mb ‘s foetsie

  • December 19, 2020
  • 5 reacties
  • 52 keer bekeken

Ik had een Telfort abonnement. Dus verplicht overstappen naar Kpn. Gespaarde Mbo’s gingen mee over. Ongeveer 25gig. Met ingang van deze maand staat het saldo op nul. Enkel de nieuwe bundel is beschikbaar. Dit klopt toch niet?  

Beste antwoord door Nick83

Nu heeft u 5 GB gratis gekregen. Uw normale bundel is tijdenlijk opzij gezet en daar voor in de plaats staat nu die 5 gratis GB. Deze maakt u eerst op, daarna komt de normale bundel weer tevoorschijn. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • December 19, 2020

Hoe groot is die nieuwe bundel? Misschien 5 GB? 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 19, 2020

Klopt. Bij telfort was dat nog 10 GB. 5 standaard en 5 extra (gratis)


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • December 19, 2020

Nu heeft u 5 GB gratis gekregen. Uw normale bundel is tijdenlijk opzij gezet en daar voor in de plaats staat nu die 5 gratis GB. Deze maakt u eerst op, daarna komt de normale bundel weer tevoorschijn. 


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • December 19, 2020

Lees dit topic:

 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 19, 2020

Ok. Gevonden. Mooi en dank voor de info.

Gr. Paul