Skip to main content
Beantwoord

Gesprek kost 100 euro per minuut?

  • February 24, 2020
  • 5 reacties
  • 106 keer bekeken

Ik belde gister een nr dat begon met 2406 toen hoorde ik ditnr kost 100 euro perminuut .hoe kan dit nou ?

Beste antwoord door wjb

Ik hoop oprecht dat je dat telefoongesprek direct beëindigd hebt.

Heb je ooit van wangiri fraude gehoord?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Het nr is trouwens 260654625044 


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • February 24, 2020

Tja... dat zal dan een betaalnummer zijn. Daar moet je voor betalen.. 


wjb
Wijsgeer
  • Antwoord
  • February 24, 2020

Ik hoop oprecht dat je dat telefoongesprek direct beëindigd hebt.

Heb je ooit van wangiri fraude gehoord?


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Beste @Ik wil zonnig weer, welkom! Wat een bijzonder hoog bedrag voor een telefoongesprek! Ik hoop inderdaad ook dat je het gesprek meteen beëindigd hebt. Waarom heb je dat nummer gebeld? Werd je gebeld door dit nummer? 


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt, is je vraag inmiddels beantwoord? Als ik nog iets voor je kan doen, laat je het dan weten?