Skip to main content
Antwoord

Gesprek wordt vaak na een minuut afgebroken met de Fairphone 6

• August 13, 2025
  • 8 reacties
  • 110 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Als ik bel of ik word gebeld dan valt het gesprek na een tijdje uit. Dit kan al na 1 minuut zijn

Fairphone 6

Beste antwoord door Yvojan

ik heb nu op nieuw opgestart /Wifi-calling uit - blijft het doen. ik word gebeld daarna - geen probleem

8 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Wijsgeer
  • August 13, 2025

Bel je mobiel

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • August 13, 2025

ja met de Fairphone 6

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • August 13, 2025

Wat gebeurt er dan? Stop het gesprek, en eindig je in je home-screen? Of blijft het gesprek lopen en hoor je niks meer?

Ik denk dat een reset een mogelijkheid zou kunnen zijn. Misschien is het zinvoller om de bel-app even even te resetten via de app-instellingen.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • August 13, 2025

Er staan ook meldingen op het forum met Samsung S23 en S24 toestellen. Geen idee wat het probleem is. Met bellen via 2G werkt het dan weer wel.

Standaard en niet te veranderen is de maximum tijd van 2 uren.

Forum|alt.badge.img+4
  • Wijsgeer
  • August 13, 2025

Heb je thuis een extender of een extra router verbonden met modem ,heb ook zoiets gehad was niet goed te verstaan extender uitgezet toen was het weer goed. Zet ook bellen via wifi uit op je mobiel. Heb je ook met bellen over 4g bijv buiten

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • August 13, 2025

wat er gebeurt is dat het gesprek afgebroken wordt en ik dan in het startscherm zit

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • Antwoord
  • August 13, 2025

ik heb nu op nieuw opgestart /Wifi-calling uit - blijft het doen. ik word gebeld daarna - geen probleem

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hi ​@Yvojan, welkom op de KPN Community!

Begrijp ik het goed dat het opnieuw opstarten van jouw telefoon het probleem heeft verholpen! Dat is fijn. :)

Mocht je later nog andere vragen hebben, maak gerust een nieuw topic aan. We denken graag met je mee.