Skip to main content

Ik wil andere provider al 6 keer naar KPN winkel geweest...steeds als ik bel hoort andere kant mij niet meer en kan ik 5 keer terug bellenligt aan kpn werd mij gezegd mobi el is nieuw al bijna 2 maanden last van ik  wil Naar Ziggo...hoop narigheid in familie moet bereikbaar zijn

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hi @Jannoe1959 , wat jammer dat je al 2 maanden problemen hebt met het bellen:confused: Gaat dit om gesprekken met je Samsung A70, waarover je eerder deze maand contact met ons hebt gehad?

Je geeft aan dat jou is gezegd dat het aan KPN ligt, het is gelukkig makkelijk te testen of dat inderdaad het geval is. Als je jouw KPN simkaart in een ander toestel steekt (bijvoorbeeld je vorige mobiel, als je die nog hebt) en de problemen blijven bestaan, dan zal er iets aan de hand kunnen zijn met onze simkaart of ons netwerk. 

Als je echter géén problemen meer hebt met het bellen via een ander toestel, dan lijkt er toch iets mis te zijn met het toestel. Wat hebben ze in de winkel gedaan om dit te testen?


Ze hebben bij de samsung reparatie shop mobiel aan apparaat gelegd en gezegd dat er niets met toestel was maar dat het aan de kpn lag...ik weet het niet meer...hoop narigheid in familie hoop ziekte ik moet bereikbaar zijn maar ben dat niet


Ze willen hem ook niet ter reparatie sturen want er mankeert niks aan toestel zeggen ze ben al 6 keer terug geweest heb toestel net week of 6


Als je ziekte in de familie hebt, is het natuurlijk extra belangrijk dat je goed bereikbaar bent, ik snap heel goed dat je dit gedoe er nu niet echt goed bij kunt hebben:slight_frown:

Bij Samsung én bij de KPN winkel geven ze dus aan dat er niets aan het toestel mankeert? Gaat het dan wél goed op het moment dat je daar bent? 

Als het bellen wel goed gaat en ze je aan de andere kant wel kunnen horen op het moment dat je in de KPN winkel of bij de Samsung shop bent, kan het dan wellicht zijn dat je dit probleem alleen ervaart als je op 1 specifieke locatie bent?

Je geeft aan dat jou is gezegd dat het aan KPN ligt, het is gelukkig makkelijk te testen of dat inderdaad het geval is. Als je jouw KPN simkaart in een ander toestel steekt (bijvoorbeeld je vorige mobiel, als je die nog hebt) en de problemen blijven bestaan, dan zal er iets aan de hand kunnen zijn met onze simkaart of ons netwerk. 

Zou je dit ook nog willen proberen en mij willen laten weten hoe dat is gegaan?


Hi @Jannoe1959, ik heb niks meer van je gehoord en hoop dat dit inhoudt dat je het via een andere weg op hebt gelost. Zo nee, wil je me dan nog laten weten wat de antwoorden zijn op mijn vorige vragen?