Skip to main content
Beantwoord

Gestolen telefoon, hoe krijg ik een nieuwe sim?

• August 3, 2025
  • 5 reacties
  • 44 keer bekeken

Telefoon is gestolen wil een nieuwe sim

aanvragen maar dat lukt niet. E-sim willen ze een sms sturen maar heb geen simkaart dus komt niet aan. Fysieke sim aanvragen daar willen ze voor bellen maar ik kan niet bellen wat nu….

Beste antwoord door TDN

E-sim willen ze een sms sturen maar heb geen simkaart dus komt niet aan.

E-sim aanvragen bij verloren telefoon

5 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • August 3, 2025

Iemand vragen of je de telefoon mag gebruiken en bel met de klantenservice 0800-0402 gratis nummer of naar een kpn winkel. 

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • August 3, 2025

E-sim willen ze een sms sturen maar heb geen simkaart dus komt niet aan.

E-sim aanvragen bij verloren telefoon

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hi en welkom hier ​@Sabrina89!

Wat ontzettend waardeloos dat je telefoon gestolen is. Ik hoop dat je er intussen uit gekomen bent met de tips hierboven van ​@Joep1965 en ​@TDN. We horen graag of het is gelukt en laat het gerust hier weten als je nog vragen hebt.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 6, 2025

Super lief! Ik ben naar de KPN winkel gegaan en daar is een e-sim geactiveerd. Helaas is de telefoon inmiddels al in België te zien en daar kan ik naar fluiten.

Hoop dat er qua gegevens niets uitgehaald kan worden. Heb deze op afstand gewist. Voorlopig weer op de iPhone 12 dan maar :)

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Goed dat je je gegevens op afstand gewist hebt ​@Sabrina89. Gewoon super zuur, dit soort dingen. In elk geval fijn dat je er via de KPN winkel uit gekomen bent, en dankjewel voor de update😊