Skip to main content
Beantwoord

Gevolgen Combivoordeel bij verlengen via andere partij

• January 4, 2026
  • 10 reacties
  • 102 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Ik wil graag bij KPN verlengen via een andere partij, omdat dat een stukken betere aanbieding lijkt te zijn maar ik heb nu 5 euro korting op Spotify. Behoud ik deze 5 euro korting op Spotify of ben ik die dan kwijt omdat het niet opnieuw te kiezen lijkt te zijn.

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@bastian433 ,

Het lijkt erop dat je jouw mobiele abonnement wil verlengen. 

De korting op Spotify (Combivoordeel) heb je op jouw Internet en TV-thuisabonnement.

Kortom : Ik verwacht niet dat je door een verlenging van jouw mobiele abonnement dit voordeel kwijtraakt.

Je kunt eventueel wel overstappen naar het nieuwe Combivoordeel. Je raakt dan de vijf euro korting op Spotify kwijt, maar je hebt dan wel een ander voordeel.

Lees er alles over in dit topic: 

Let op : Eenmaal over naar het nieuwe Combivoordeel is definitief, je kunt niet meer terug. 

10 reacties

• January 4, 2026

Die ben je waarschijnlijk kwijt zodra je gaat verlengen. Ook als je dat bij KPN zelf verlengt is het maar de vraag of je die 5 euro korting houd.

Kijk ook eens naar de optie om over te stappen naar de nieuwste abonnementsvorm. Als je die niet al hebt. Dat is vaak nog goedkoper. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • January 4, 2026

Hallo ​@bastian433 ,

Het lijkt erop dat je jouw mobiele abonnement wil verlengen. 

De korting op Spotify (Combivoordeel) heb je op jouw Internet en TV-thuisabonnement.

Kortom : Ik verwacht niet dat je door een verlenging van jouw mobiele abonnement dit voordeel kwijtraakt.

Je kunt eventueel wel overstappen naar het nieuwe Combivoordeel. Je raakt dan de vijf euro korting op Spotify kwijt, maar je hebt dan wel een ander voordeel.

Lees er alles over in dit topic: 

Let op : Eenmaal over naar het nieuwe Combivoordeel is definitief, je kunt niet meer terug. 

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Slimmerik
  • January 4, 2026

Als je het zo leest raak je bij elke wijziging het wel kwijt, maar we gaan het zien, zou jammer zijn.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • January 6, 2026

Hi ​@bastian433, goed dat je deze vraag hier stelt. 

Ik ben benieuwd welke korting je precies krijgt op Spotify. Weet je zeker dat dit een korting is op Spotify is en niet op het abonnement zelf? Zou je hier een screenshot willen plaatsen van je factuur waarop je dit ziet? Uiteraard zonder je persoonlijke gegevens. 

Wij denken graag mee. 

• January 6, 2026

Het lijkt  mij dat dit de entertainmentkorting betreft van een Hussel abonnement, en dat mag natuurlijk niet veranderen als alleen een mobiel abonnement wordt verlengd ongeacht of dit direct via KPN is of een  tussenpersoon.

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Slimmerik
  • January 9, 2026

Het is 5 euro entertainmentkorting, en het lijkt nog niet verdwenen te zijn in ieder geval, dus dat is mooi.

• January 9, 2026

Het is 5 euro entertainmentkorting, en het lijkt nog niet verdwenen te zijn in ieder geval, dus dat is mooi.

Welk entertainmentpakket heb je? Netflix? ESPN? Of wat anders?

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 10, 2026

Dat was ook wel de verwachting (zie mijn eerste reactie). Je wijzigt iets op het abonnement van jouw mobiele telefoon en daardoor verandert er niets aan het combivoordeel op jouw internet- en TV-abonnement.

• January 10, 2026

Dit betreft dus niet specifiek Spotify maar de korting die KPN op de totaal factuur geeft omdat je Spotify via KPN afneemt.

Ga je over naar TV+ of het nieuwe Combivoordeel systeem dan raak je die factuur korting wel kwijt.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • January 12, 2026

Dat was ook wel de verwachting (zie mijn eerste reactie). Je wijzigt iets op het abonnement van jouw mobiele telefoon en daardoor verandert er niets aan het combivoordeel op jouw internet- en TV-abonnement.

Dit, dank wederom Noordzee!