Skip to main content
Beantwoord

Gevonden telefoon met KPN SIM

• May 5, 2019
  • 5 reacties
  • 212 keer bekeken

RichTrip
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
Ik heb een totaal vernielde telefoon gevonden met een KPN SIM er in.
Heb geprobeerd het nummer te achterhalen maar de SIM is om administratieve redenen geblokkeerd, waarschijnlijk door de eigenaar nadat hij de telefoon is verloren.
Maar het moet via KPN mogelijk zijn om de eigenaar te achterhalen m.b.v. het SIM kaart nummer.
Graag verneem ik wat te doen. De telefoon is niet meer te redden, gevonden op de weg en door meerdere auto's overreden...... 😞

Beste antwoord door RichTrip

Ik heb de telefoon online aangemeld als gevonden voorwerp op de site van de gemeente waar ik de GSM heb gevonden.......ik moet hem een jaar bewaren, daarna zijn de restanten mijn eigendom 😉
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 5, 2019
Goed dat je 'm gevonden hebt. Jammer dat zelfs reanimeren niet meer hielp en hij ter plekke is overleden.

Je kunt 'm inleveren op het gemeentehuis. Die gaan tegenwoordig over gevonden voorwerpen binnen de gemeente. Dat was vroeger de politie maar dat is dus niet meer zo.

Ook kun je 'm afgeven in een KPN winkel.

Ik vermoed echter dat de abonneehouder al lang weer een nieuw toestel en nieuwe sim heeft.

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
Beste @RichTrip, wat fijn dat je je hier meldt! Wij kunnen helaas geen geblokkeerde simkaarten meer opvragen in het systeem en ik kan dus ook niet achter de eigenaar komen 😞. De door Peter gegeven opties zijn het beste in dit geval.

RichTrip
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • May 6, 2019
Ik heb de telefoon online aangemeld als gevonden voorwerp op de site van de gemeente waar ik de GSM heb gevonden.......ik moet hem een jaar bewaren, daarna zijn de restanten mijn eigendom 😉

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
Handig dat het online kan! Ik vermoed dat je de gelukkige eigenaar wordt 😉

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • May 8, 2019
Moet je er nog een jaar goed voor zorgen 😁:

Besluit u het voorwerp zelf te bewaren? Dan moet u zorgen voor het onderhoud, zodat de staat van het voorwerp niet verslechtert.😉😎
bron