Skip to main content
Ik heb een totaal vernielde telefoon gevonden met een KPN SIM er in.

Heb geprobeerd het nummer te achterhalen maar de SIM is om administratieve redenen geblokkeerd, waarschijnlijk door de eigenaar nadat hij de telefoon is verloren.

Maar het moet via KPN mogelijk zijn om de eigenaar te achterhalen m.b.v. het SIM kaart nummer.

Graag verneem ik wat te doen. De telefoon is niet meer te redden, gevonden op de weg en door meerdere auto's overreden...... 😞
Goed dat je 'm gevonden hebt. Jammer dat zelfs reanimeren niet meer hielp en hij ter plekke is overleden.



Je kunt 'm inleveren op het gemeentehuis. Die gaan tegenwoordig over gevonden voorwerpen binnen de gemeente. Dat was vroeger de politie maar dat is dus niet meer zo.



Ook kun je 'm afgeven in een KPN winkel.



Ik vermoed echter dat de abonneehouder al lang weer een nieuw toestel en nieuwe sim heeft.
Beste @RichTrip, wat fijn dat je je hier meldt! Wij kunnen helaas geen geblokkeerde simkaarten meer opvragen in het systeem en ik kan dus ook niet achter de eigenaar komen 😞. De door Peter gegeven opties zijn het beste in dit geval.
Ik heb de telefoon online aangemeld als gevonden voorwerp op de site van de gemeente waar ik de GSM heb gevonden.......ik moet hem een jaar bewaren, daarna zijn de restanten mijn eigendom 😉
Handig dat het online kan! Ik vermoed dat je de gelukkige eigenaar wordt 😉
Moet je er nog een jaar goed voor zorgen 😁:



Besluit u het voorwerp zelf te bewaren? Dan moet u zorgen voor het onderhoud, zodat de staat van het voorwerp niet verslechtert.😉😎

bron