Skip to main content

Ik heb een vraag ik heb 5 abonnementen maar kan ik het op de zelfde dagen krijgen de rekening mobiele nummers mijn nummer is 06*** graag bericht van u terug groet sandra erenstein 

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Hallo @Sandra2008 ,

Dat kan. Vul dan jouw volledige forumprofiel en zet dan de mobiele nummers bv in het veld opmerkingen. 


@Sandra2008 Ik zou zeker je nummer verwijderen uit je bericht. (Klik op de drie puntjes onder je bericht om aan te passen)

Iedereen kan meelezen en je telefoonnummer misbruiken.

Groetjes


@Cristien 

Dat lukt niet meer na 1 uur. Ik stuur de webcare wel een berichtje. 


Hoi @Sandra2008 Welkom hier! Bedankt voor je vraag. I.v.m. de drukte reageren we laten dan normaal, excuses voor het langere wachten. 
Top dat je jouw 06-nummer al hebt doorgegeven. Deze is voor je eigen privacy even in je profiel geplaatst. Als alle 5 de abonnementen op jouw naam staan, dan kan ik klantnummers samenvoegen, zodat je één factuur ontvangt met daarop alle abonnementen gebundeld. Dit lost denk ik je probleem op. Als je wel graag aparte facturen wilt blijven ontvangen, dan kan ik ook de factuurdatums gelijk trekken. Dan wordt alles apart geïncasseerd, maar wel op dezelfde dag. :blush:

Om dit voor je te kunnen doen, heb ik je gegevens nodig.  Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

 


Hi @Sandra2008. We hebben helaas niets meer van je gehoord, dus ik neem aan dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!


Reageer