Skip to main content

Goedemiddag, ik had een vraagje. Bestaat er iets als een gezamenlijk familie abonnement  waarbij het hele gezin toegang heeft tot onbeperkt 5g?


Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid + topic verplaatst naar juiste board

Hallo @Karin Schouten onbeperkt 5G bestaat niet wel ‘onbeperkt’ data die via 3-, 4- of 5G afgehandeld wordt.

Mobiele abo's binnen 1 huishouden, op 1 adres dus kunnen data delen met elkaar.

Of ze via 5G kunnen ontvangen hangt van hun toestel af, dat moet geschikt zijn voor 5G en er moet in de regio waar je bent ook 5G beschikbaar zijn, KPN is druk bezig dat uit te rollen maar nog niet landelijk beschikbaar.

Pwersoonlijk heb ik een mobiel abo met data en bellen en mijn vrouw heeft een mobiel abo zonder data, met bellen en iedere maand deel ik met haar een gedeelte van mijn data en werkt perfect, ook i.c.m. met 5G, wij hebben beiden een 5G-toestel.


Hallo @Karin Schouten onbeperkt 5G bestaat niet wel ‘onbeperkt’ data die via 3-, 4- of 5G afgehandeld wordt.

Mobiele abo's binnen 1 huishouden, op 1 adres dus kunnen data delen met elkaar.

Of ze via 5G kunnen ontvangen hangt van hun toestel af, dat moet geschikt zijn voor 5G en er moet in de regio waar je bent ook 5G beschikbaar zijn, KPN is druk bezig dat uit te rollen maar nog niet landelijk beschikbaar.

Pwersoonlijk heb ik een mobiel abo met data en bellen en mijn vrouw heeft een mobiel abo zonder data, met bellen en iedere maand deel ik met haar een gedeelte van mijn data en werkt perfect, ook i.c.m. met 5G, wij hebben beiden een 5G-toestel.

Aanvullend op @JanD: We bieden geen family abonnementen aan met één gedeelde data bundel. Wel bieden we sim-only abonnementen aan met onbeperkte data en is het mogelijk om in combinatie met een regulier abonnement een speciale kids-sim abonnement af te sluiten.  Zoals Jan al aangeeft, kan je binnen een huishouden MB's delen, bij een onbeperkt abonnement kan je per maand 25GB delen met anderen.