Skip to main content

Ik wil graag overstappen van Vodafone/Ziggo naar KPN, omdat ik niks anders dan problemen ondervind.

Nou heb ik daar voor mobiele telefonie een red together abonnement waar ik 4 nummers in heb. Nou ben ik eigenlijk opzoek naar soort gelijk iets. Hebben jullie dat ook?

 

Hoi @Lydia Hiddingh, goede vraag! We hebben niet specifiek een combi-abonnement met meerdere nummers. Wel krijg je, als je meerdere mobiele abonnementen op hetzelfde adres hebt, voordelen. Deze bestaan uit korting op de abonnementsprijs van elk mobiel abonnement (€2,50, €5, of €7,50), onderling gratis bellen en onderling delen van MB's. Door dit laatste kun je goedkoper uit zijn door een combinatie te maken van een abonnement met veel data en abonnementen met minder of geen. Wel handig om te weten: je kunt niet geautomatiseerd data delen, dit moet actief via de MijnKPN (web of app) gedaan worden. Met een druk op de knop is het dan geregeld en is de data binnen enkele minuten bij de ontvanger bijgeschreven. Gedeelde data is een maand geldig, en net zo te gebruiken als data uit de eigen bundel.


Hallo kpn ,

Ik heb zojuist een internet en tv afgesloten bij kpn. Nu zou ik ook graag mijn red together abbonement van Vodafone overzetten naar kpn. 

Moet ik nu voor alle 3 telefoonnummers aansluitkosten gaan betalen of kan dit ook in 1 keer. Vindt 25 euro per telefoon dan best wel veel. 


Beste @Niels landman Het beste kan je voor deze vraag even een eigen topic openen.