Skip to main content

Beste KPN,

Gistermiddag heb ik voor 17:00 een verlenging gedaan en tot op heden staat de status nog steeds op "controleren". Op jullie website staat vermeld dat bestellingen die voor 21:00 gedaan worden, de volgende dag in huis zijn. Zou u mij kunnen laten weten wanneer de status van mijn bestelling verandert? 

Mijn ordernummer is: *******.

Alvast bedankt voor uw hulp.

 

 

 

Hallo @A H ,

De volgende dag in huis is wat optimistisch, zeker midden in de zomervakantie. 
 

Er zijn controles nodig op beschikbaarheid en vaak ook op kredietwaardigheid. Dat kan even duren. Maar hoogst waarschijnlijk ga je die status in de loop van de dag zien wijzigen. 


Zelfs de gewone post krijg je al niet meer de volgende dag, soms helemaal niet is helaas mijn ervaring.

 


Hi @A H,

Wat zuur dat je toestel minder snel geleverd wordt dan op de site aan is gegeven 😕 We zij inmiddels een dag verder en ik hoop dat je inmiddels een track&trace code ontvangen hebt!


Hi @A H,

Wat zuur dat je toestel minder snel geleverd wordt dan op de site aan is gegeven 😕 We zij inmiddels een dag verder en ik hoop dat je inmiddels een track&trace code ontvangen hebt!

Nee ik heb nog steeds geen track and trace ontvangen. Ik heb het op 6 augustus rond 16:00 verlengd. Echter is de status wel veranderd vroeg in de ochtend dat de gegevens zijn goedgekeurd en dat het pakket is opgestuurd en dat ik het binnen 3 werkdagen kan verwachten. Maar als ik op stap 3 klik (activeren ) staat er we zijn uw bestelling aan het klaar make voor verzending. Dus ik snap het even niet helemaal, of het nou wel is opgestuurd of niet.


Zojuist heb ik de track and trace ontvangen!


Zojuist heb ik de track and trace ontvangen!

Dat gaat helemaal goed komen. Uiterlijk zaterdag heb je jouw telefoon wel binnen. 


Zojuist heb ik de track and trace ontvangen!

Dat gaat helemaal goed komen. Uiterlijk zaterdag heb je jouw telefoon wel binnen. 

En @A H ?

Is de koerier al langs geweest? 


Zojuist heb ik de track and trace ontvangen!

Heel fijn @A H 😃 Dan vermoed ik dat je hem op de 9e binnen hebt gekregen, de track&trace wordt naar je verzonden zodra PostNL jouw pakket daadwerkelijk aan het verwerken is in het distributiecentrum en dat is vaak 's avonds laat (of soms zelfs 's nachts) op de dag voor het bezorgen 😊 Veel plezier met je nieuwe toestel!


Reageer