Skip to main content

vloog er een prive jet over met wit knipperlicht en vandaag doet mijn telefoontje het niet meer, is het weer zo dat ik op %G betaald moet overstappen eer jullie stoppen, heb een abonnement bij budget mobiel voor 19.95 onbeperkt alles maar dit keer gaat telecom te ver. Ik de kar trekken, ik betalen ik mij inzetten voor markt aandeel 5G en jullie het markt aaandeel en profits hebben

 

tja ben gekke henkie niet voor niks gaat de zon op hoeeel aandelen 5G krijg ik en krijg ik ook een iuw telefoontje

 

ongetwijfeld weer zo’n dikke dure ****** voor uit gekozen mar wat heb ik er aan mij kost het alleen maar geld

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Hallo @Arjen Simon Scheer ,

heb een abonnement bij budget mobiel voor 19.95 onbeperkt alles maar dit keer gaat telecom te ver. 

Je zit op het verkeerde forum. Dit forum is voor de klanten van KPN. 
 

Je mag je klacht neerleggen bij Budget Mobiel. 

https://www.budgetthuis.nl/mobiel/


heb een abonnement bij budget mobiel

Vervelend dat je problemen ondervind. Maar neem contact op met je eigen provider bij problemen. Hier zit je bij kpn, de provider.

Jij hebt als provider Budget mobiel (die via KPN Wholesale ruimte huren op het netwerk; kpn wholesale is een apart bedrijf. Jij hebt dus in geen enkel opzicht te maken met kpn, de provider, noch kan deze hier wat voor je betekenen.).