Skip to main content
Beantwoord

Goal alert

  • January 20, 2020
  • 29 reacties
  • 390 keer bekeken

Mijn Goal alert geeft twee keer dezelfde melding.

Heb de app al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar geen resultaat.

Beste antwoord door Susan_

@Matz39, in de loop van vrijdag is de relevante update gekomen.. Heb je het daarvoor uitgevoerd? Dan wil ik je vragen om de app nog één keer (hopelijk) te updaten :blush:  

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

29 reacties

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • January 21, 2020

Goedenavond @Matz39, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Wat lastig dat je een melding krijgt.. Het is alleen voor mij niet op te lossen als ik niet weet welke foutmelding je precies krijgt :slight_smile:  Zou je dit nog even kunnen vermelden in je bericht? 


  • Auteur
  • Topper
  • January 21, 2020

Hoi, ik krijg geen foutmelding maar een dubbele 

melding.

Dus twee meldingen bij een doelpunt en ook een dubbele melding als de samenvattingen

beschikbaar zijn.

 


Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • January 23, 2020

Ha, da's wel een beetje overdreven, alles dubbel krijgen. Wat voor toestel heb je? En krijg je ook nog van andere apps dingen dubbel of alleen van Goal Alert? Had je jouw telefoon ook herstart tussen het verwijderen en opnieuw installeren van de app? Zo niet, zou je dat nog eens willen proberen? 


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • January 29, 2020

@Matz39, speelt jouw probleem nog steeds? Kan je misschien bij de instellingen van de app kijken hiervoor? 


  • Auteur
  • Topper
  • January 29, 2020

Het probleem speelt nogsteeds, tuurlijk kan

ik bij de instellingen kijken.

Volgens mij staat alles goed, heb een favoriete club geselecteerd voor de eredivisie en een

voor de keukenkampioen divisie.


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • February 2, 2020

@Matz39, irritant.. Heb je nog antwoord op de vragen van Erik die hierboven gesteld zijn? Type toestel, en heb je tussen het verwijderen en opnieuw installeren door je toestel opnieuw opgestart? En kan je misschien een screenshot maken van de instellingen? :slight_smile:


  • Auteur
  • Topper
  • February 2, 2020

Hoi Eric,

Ik heb een iPhone XR en heb al eens eerder geprobeerd de app te verwijderen en opnieuw geïnstalleerd, helaas zonder resultaat.
Heb de app ook enkele dagen van de telefoon verwijderd.

En de dubbele meldingen krijg ik alleen met GoalAlert.

Groet,

Egbert

 

 


  • Auteur
  • Topper
  • February 2, 2020

Beste Susan,

Weet helaas niet waar ik de instellingen van de app kan vinden.

In de app kan je alleen een favoriete club instellen volgens mij.

Groet,

egbert


  • Auteur
  • Topper
  • February 4, 2020

Heb zojuist GoalAlert verwijderd en daarna mijn telefoon uitgezet. Weer aangezet en GoalAlert opnieuw geïnstalleerd. Komend weekend kijken of ik nogsteeds dubbele meldingen krijg. Laat het jullie na het weekend weten.


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • February 6, 2020

We horen dit graag. Krijg je overigens ook dubbele meldingen te zien op je vergrendelscherm/toegangsscherm? En ook dubbel te zien in het berichtencentrum? 

Je kunt hier namelijk ook mee experimenteren in Berichtgeving


  • Auteur
  • Topper
  • February 7, 2020

Klopt ik krijg ook dubbele meldingen te zien op mijn toegangsrechten en berichtencentrum. Mijn vrouw heeft eenzelfde toestel en op haar toestel gebeurd het ook.

Misschien is het na komend weekend verholpen.

Groet

 


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • February 9, 2020

@Matz39, ik ben zeer benieuwd wat er gisteren is gebeurd op jouw toestel wat betreft de goal-alerts (indien er een club speelde waar jij het alert voor hebt aan staan). Vandaag kan je het helaas niet testen, omdat het allemaal afgelast is. 


  • Auteur
  • Topper
  • February 9, 2020

Helaas heb ik nog niks kunnen testen, mijn club zou vandaag spelen.

Dus het is nog even afwachten.


  • Auteur
  • Topper
  • February 17, 2020

Helaas, de app geeft nogsteeds twee meldingen bij een doelpunt. Het geluid van een doelpunt en ook een melding in het berichtencentrum.

Dit gebeurde afgelopen zondag en ook afgelopen woensdag bij de beker wedstrijden.

Ik heb geen flauw idee wat ik nog kan veranderen!

 

 


  • Auteur
  • Topper
  • February 17, 2020

Een kleine aanvulling op mijn eerdere mededeling.

Bij de keuken kampioen divisie krijg ik maar een melding bij een doelpunt, denk dat het toch aan de app ligt. In iedergeval niet aan mijn telefoon.

 


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • February 19, 2020

@Matz39, dankjewel. Mijn excuses voor mijn late reactie, ik was enige tijd ziek. Ik heb het doorgezet naar de achterliggende afdeling, ik hoop dat zij snel met een oplossing kunnen komen hierin (of een bevestiging dat er inderdaad iets niet helemaal goed zit). Wil jij je Forum profiel nog even aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer zodat ik dit kan noteren bij jouw gegevens?


  • Auteur
  • Topper
  • February 19, 2020

Bedankt voor je reactie, ben benieuwd.

Heb zojuist mijn contact gegevens gevuld.


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • February 20, 2020

@Matz39, dankjewel. Ik kom er zo snel mogelijk op terug!


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • February 29, 2020

@Matz39, ik heb eindelijk bericht terug gekregen. Het is gemeld en dit weekend zou er een fix moeten komen. Kan je het me (vandaag of morgen) laten weten of dat ook voor jou geholpen heeft?


  • Auteur
  • Topper
  • February 29, 2020

Dat zou mooi zijn, mijn club speelt zondagavond en ga het in de gaten houden. Heb trouwens net nog geen update van de app gezien maar maan wordt het op een andere manier geregeld.


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • March 1, 2020

Het kan zijn dat dit op de achtergrond gedraaid wordt.. Ik ben in ieder geval benieuwd naar je bericht vanavond! 


  • Auteur
  • Topper
  • March 1, 2020

Helaas nogsteeds een dubbele melding, ook een dubbele melding in het berichtencentrum.
 


Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+26
  • Oud-Moderator
  • March 3, 2020

Er is op dit moment een probleem met een SSL-certificaat voor de app. De verwachting is dat het later deze week is opgelost. Excuses voor het ongemak!


  • Auteur
  • Topper
  • March 8, 2020

Afgelopen week heb ik de update van GoalAlert gedownload en had de hoop dat het probleem nu was opgelost. Maar helaas bij elk doelpunt van mijn favoriete club krijg ik nogsteeds een dubbele melding.

Kan nog proberen om de app opnieuw te installeren maar voorlopig nog geen resultaat.


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • March 9, 2020

@Matz39, in de loop van vrijdag is de relevante update gekomen.. Heb je het daarvoor uitgevoerd? Dan wil ik je vragen om de app nog één keer (hopelijk) te updaten :blush: