Skip to main content

Goed geholpen KPN Winkel Roermond

  • 12 September 2024
  • 1 reactie
  • 35 keer bekeken

Afgelopen week waren we bij de KPN winkel in Roermond op zoek naar een duidelijke makkelijke smart-phone voor mijn schoonmoeder. Ze had in eerste instantie een goedkoop model via internet besteld met goede reviews maar wat totaal niet werkte. Het was best druk dus we moesten even wachten, geen probleem en Aaron ging ons helpen. Diverse modellen en merken gezien en uiteindelijk gingen we voor de Emporia Smart.6 Prima uitleg van Aaron, hoe wat en wanneer werkte, hij nam echt de tijd en dat zie tegenwoordig niet zoveel meer. Hij was niet goedkoop eerlijk gezegd maar mijn schoonmoeder begrijpt het nu helemaal en zit nu zelfs driftig de whatsappen met de kleinkinderen. 

Dankjewel Aaron!

Goedemorgen @JJ Wijngaards! Welkom op de KPN Community.

Wat fijn om re horen dat je zo goed bent geholpen en dat je jouw schoonmoeder nu een toestel heeft die bij haar wensen aansluit! Wat bevalt er dan zo goed aan dit toestel? Heb je misschien tips die je met ons kan delen? Dat helpt misschien iemand in de toekomst wanneer ze opzoek zijn naar een nieuw toestel.

Ik zal jouw complimenten delen met Aaron 🙂 . 

Nogmaals bedankt voor de vriendelijke woorden en post in de toekomst gerust nog eens een topic als we ergens bij kunnen helpen.

 


Reageer