Skip to main content
Antwoord

Google Pixel 10 Pro, met 1 jaar Google AI Pro, hoe kan ik dit activeren?

• September 8, 2025
  • 9 reacties
  • 251 keer bekeken

Beste,

Ik heb gebeld met KPN, gekeken op de website en in de mijn KPN app gezocht, maar niets te vinden over hoe ik dit kan activeren?

Zelfs de KPN medewerkers kwamen er niet uit, 2 keer iemand gesproken van KPN, iemand enige ervaring hoe ik de Google AI Pro kan activeren die 1 jaar gratis zou zijn?

Beste antwoord door Erdi74

Bedankt voor je reactie HeidiV,

Inmiddels heb ik met Google chat support gesproken en zij zagen dat ik een lopende Google opslag abonnement heb staan, die moet ik eerst opzeggen, hierna kan ik dus wederom aanmelden in mijn Google ONE account en dan zie ik de aanbieding van 1 jaar gratis daarin verschijnen :)

9 reacties

HeidiV
Topper
  • September 8, 2025

Hi ​@Erdi74 

Wat ik gelezen heb zou dat zo moeten:

Activeer de Pixel 10 Pro.

Stel een betalingsmethode in.

Download de AI Pro app en open die, de app zou dan vanzelf met het aanbod voor 1 jaar gratis AI Pro moeten komen.

• Auteur
  • Deelnemer
  • September 8, 2025

Beste HeidiV,

Dank voor je bericht!

Ik heb de Gemini en de Google ONE app beide reeds geinstalleerd, als je dan de pro versie wilt kiezen krijg je een maand gratis proefperiode en daarna start het tarief van Eur: 21.99 per maand, nergens wordt er over een actie van 1 jaar gratis gesproken.

Ik vermoed dat Google dit aan je Google account zou moeten koppelen gezien je een Pixel 10 toestel gebruikt, maar ik mis de vermelding dus momenteel..

Onderzoek is nog gaande.

HeidiV
Topper
  • September 8, 2025

Je moet hetzelfde account gebruiken als waarmee je toestel geregistreerd is.

Als je al een One abonnement hebt dan is wel/geen gratis jaar afhankelijk van welk abonnement je al hebt.

Hier nog wat info gevonden: https://one.google.com/offer/terms-and-conditions/pixel10pro-12month-aipro?g1_landing_page=0

• Auteur
  • Deelnemer
  • Antwoord
  • September 8, 2025

Bedankt voor je reactie HeidiV,

Inmiddels heb ik met Google chat support gesproken en zij zagen dat ik een lopende Google opslag abonnement heb staan, die moet ik eerst opzeggen, hierna kan ik dus wederom aanmelden in mijn Google ONE account en dan zie ik de aanbieding van 1 jaar gratis daarin verschijnen :)

HeidiV
Topper
  • September 8, 2025

Dus eerst je bestaande abonnement(en) opzeggen en dan pas activeren, die van de opslag zie ik er niet bij staan in de gelinkte pagina.

Laat nog even weten of het gelukt is ​@Erdi74 

• Auteur
  • Deelnemer
  • September 8, 2025

Yep,

Dat is precies wat ze bij Google als probleem zagen.

Bestaande (externe) abonnementen opzeggen (ik had via iCloud de abo genomen) hierna zou de gratis aanbieding direct moeten verschijnen. (voorwaarde is wel voor 1 november activeren dacht ik).

Ik heb net bij iCloud opgezegd en refund gevraagd, dat gaat vaak sneller ook.

Ik laat de uitslag hiervan weten :)

• Auteur
  • Deelnemer
  • September 9, 2025

UPDATE: Apple heeft mijn abonnement van Google opslag afgemeld en hierna (na een uur of 2) zag ik in de Google ONE account dat ik recht had op 1 jaar AI Pro :)

Hiermee is het probleem verholpen.

HeidiV
Topper
  • September 9, 2025

Dat is dan lekker snel gegaan ​@Erdi74 

Wel een gedoe voordat je zover bent.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • September 10, 2025

Hi ​@Erdi74. welkom bij onze community allereerst! 

Fijn om te zien dat het inmiddels is gelukt, dankjewel ook voor de terugkoppeling hier. Handig voor andere meelezers. 😊