Skip to main content

bij mij gaat er elke maand  11 euro af. er staat dit zijn exstra kosten. van het google play account hoe zet ik dit stop? heb alles geprobeerd. 

Hallo @Bokito100, bedankt voor je bericht. Als ik het goed begrijp, zie je dus extra kosten van Google Play Store op jouw factuur en dit wil je graag stopzetten. Klopt dat? De kosten zelf kunnen wij niet stopzetten, dit zal je met Google Play Store zelf op moeten pakken. Als de kosten iedere maand hetzelfde zijn, kan het zijn dat je een abonnement hebt bij een applicatie die via de Google Play Store aangeboden wordt. Je dient dit abonnement zelf stop te zetten. Wij kunnen er wél voor zorgen dat de kosten die je bij Google Play Store maakt niet meer berekend worden op de factuur van KPN. Dit kan ik voor je stopzetten. Zal ik dat doen?


Hallo Denise 

Dank je wel voor je reactie!! Ja dat mag je zeker voor mij doen, alvast bedankt.

Mvg wilfried.


Ik heb gelijk even gekeken, maar ik kan op het telefoonnummer onder jouw ‘persoonlijke opmerkingen’ geen abonnement vinden. Ik vind op jouw postcode en huisnummer wel een ander mobiel abonnement. Zou je ter verificatie nog dit telefoonnummer onder jouw persoonlijke opmerkingen willen zetten? Dan kan ik daarna de Google Play Store aankopen blokkeren.


Ik heb jouw bericht even verwijderd, omdat hier privégegevens in staan. Maar geen zorgen, ik heb het telefoonnummer genoteerd.

Vanaf nu is het niet meer mogelijk om Google Play Store aankopen via de factuur van KPN te betalen. Dit is nu geblokkeerd.


Top!! Dank je wel.