Skip to main content

Ik heb tegenwoordig elke maand dat er zo 10-15 euro bij komt met de omschrijving “Google Play Store”. Ten eerste heb ik een I phone en ik las nu dat KPN het dan verkeerd afschrijft en het van de Apple store moet zijn, maar de maand is nu net in gegaan en er staat nu alweer €0,99 verbruikt aan Google Play Store en heb helemaal niks gekocht. Vorige maand was het €15 en toen heb ik ook niks via de Apple Store gekocht. Heb dit net nog gecheckt en er staat ook geen abonnement open. 

Hoi @Celeste1008. Welkom op het KPN Forum. Wat vreemd dat dit elke maand gebeurd. Op deze pagina kan je alle recente aankopen bekijken, heb je dit al gedaan? Als dit overzicht niet overeenkomt met jouw factuur, dan kijk graag even met je mee. Zou je in dat geval jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en mobiele nummer achter willen laten in het KPN Forum profiel? Dan kan ik de laatste factuur erbij pakken. Het mobiele nummer kan je kwijt in het “Persoonlijke Opmerkingen” veld. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan, als je mijn hulp nog nodig hebt?