GPRS instellen prepaid
Voor mijn gps tracker horloge heb ik GPRS en 2G instelling nodig op mijn prepaid kaart.
Hoe kan ik dit instellen? Het horloge herkent de simkaart niet zonder deze instelling.
Beste antwoord door Susan_
Bedankt voor je bericht! Ik heb voor je gekeken, ik kan geen instellingen wat betreft 2G/3G/4G wijzigen voor je. Dat dient echt in het toestel te gebeuren. Ik heb één ding aangepast, wat betreft het prepaid simkaartje. Wil je het nu eens proberen in je horloge?
Ik ben er wel achter gekomen dat de instellingen in je toestel trouwens voor je toestel gelden, en niet te maken hebben met je simkaart zodra je die eruit haalt. Dus het dient echt in je horloge worden ingesteld. De handleiding van de SE Tracker heb ik hier gevonden, en ook op een ander Forum gezien dat het heel goed kan liggen aan het apparaatje zelf. De SE Tracker komt uit China, en schijnt niet heel betrouwbaar te zijn. In dit topic op ons Forum worden nog enkele tips gegeven.
Update: de APN instellingen worden gewijzigd naar prepaid internet. Daarnaast dien je het simkaartje anders in de tracker te stoppen, met het 'hoekje' naar buiten.
Let op: In december 2025 stopt het 2G netwerk bij KPN
Meer informatie hierover kun je vinden in het onderstaande topic:
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.