Skip to main content

Goedemorgen, Voor mijn kinderen heb ik 2 KUUS kinderklokjes gekocht. Nu zit hier een KPN Simkaart in met abonnement. De data verbinding zou met APN moeten werken. Dit moet ik aan de praat zien te krijgen met een SMS-je. Welke instellingen moet ik naar de horloge sturen zodat het werkt? Het bellen naar het horloge gaat prima, alleen de data werkt niet.

Goedemorgen @Bkosterman, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Wat wij vanuit KPN kunnen doen voor dit soort prepaid simkaarten is de APN instellingen wijzigen naar prepaidinternet. Dat heb ik al voor meerderen klanten uitgevoerd, en vaak met succes! Mocht je dit ook willen testen, vul dan jouw Forum profiel aan met naam, postcode + huisnummer en beide 06-nummers (bij persoonlijke opmerkingen) en geef mij een seintje wanneer je dit gedaan hebt. Dan ga ik even voor je kijken!


@Bkosterman ik heb helaas geen reactie meer gehad van jou in dit topic. Kan ik hier nog bij helpen of is het inmiddels opgelost?


We hebben niets meer van je dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld.  Anders weet je ons te vinden!