Skip to main content

Hallo,

 

ook ik zou graag een aparte factuur voor mijn toestel ontvangen. Ik ben hierover bij een KPN XL winkel geweest en daar werd mij verteld dat deze standaard bij de eerstvolgende afschrijving geleverd zou worden. Dat is helaas niet het geval. Mijn abonnement en toestel zijn in dezelfde factuur opgenomen. Ik heb het advies van hierboven opgevolgd en gekeken bij Mijn Bestellingen maar daar kan ik geen aparte factuur voor mijn telefoon krijgen. Ook heb ik vandaag een tijd gewacht om via de chat een medewerker te pakken te krijgen maar dit is niet gelukt. Vandaar dat ik er op deze manier naar vraag.

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

@CarpeSiem Welkom op het forum. Wat lastig dat het nog niet gelukt is om de aankoopbon van je toestel te krijgen. Zou je voor mij je forumprofiel willen aanvullen en het mij kunnen laten weten als dit gelukt is? Dan pak ik je gegevens er bij en ga kijken of ik de aankoopbon voor je kan vinden. 


@CarpeSiem Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!