Skip to main content

Hallo,

 

Ik zou graag een nieuwe kopie van mijn aankoopfactuur met BTW vermelding krijgen voor mijn Apple iPhone 13 5G 128GB, Pink met bestelnummer S3388160-3076012, gekocht 15 mei 2023, factuur 1256207093. Op mijn contract staat er geen BTW gespecificeerd. 

 

Ik hoop snel van u te horen,

 

Met vriendelijke groet,

Natalia

Hallo @NataliaB 

 

Op https://mijnbestelling.kpn.com/inloggen/ zou je na invoeren van je bestelnummer en postcode een BTW factuur van je toestel moeten kunnen vinden.

Als je trouwens ook BTW op je maandelijkse facturen wilt hebben voor je mobiel zie dan dit artikel:

 


Hallo, 
Bedankt voor uw reactie. OP de aangegeven link heb ik mijn gegevens ingevoerd en krijg deze melding:

  • Uw persoonlijke omgeving staat nog niet online. Het kan maximaal een uur duren voordat deze klaar is voor gebruik.

Klopt dat? Hoe kom ik hier verder? 

Over maandelijkse facturen heb ik vanochtend ook al gebeld en als goed is dat zou geregeld moet zijn.

Ik hoor het graag!


Hallo @NataliaB 

 

Waarschijnlijk is de statuspagina van jouw bestelling dan niet meer beschikbaar, een KPN moderator kan je ook de BTW factuur mailen.
Vul daarvoor je forumprofiel in en vermeld daarin de naam van de contractant, mobiel nummer, postcode + huisnummer en laatste vier cijfers van het IBAN. (Alle velden waar privé bij staat zijn alleen zichtbaar voor jou en een KPN moderator).


Bron:

 


Hallo @GeSp ,

 

Dat is gedaan.


Er staat sinds gisteren een nieuw artikel in de Kennisbank over dit onderwerp.

Lukt het niet via Mijn Bestelling? Je kunt ook een kopie contract of kopie aankoopbewijs opvragen via onze klantenservice. Je kunt hiervoor bellen met ons gratis nummer 0800 - 0402.

 


Hallo @NataliaB 

 

Waarschijnlijk is de statuspagina van jouw bestelling dan niet meer beschikbaar, een KPN moderator kan je ook de BTW factuur mailen.
Vul daarvoor je forumprofiel in en vermeld daarin de naam van de contractant, mobiel nummer, postcode + huisnummer en laatste vier cijfers van het IBAN. (Alle velden waar privé bij staat zijn alleen zichtbaar voor jou en een KPN moderator).


Bron:

 

 

 

Beste @GeSp,

 

En wanneer ongeveer mag ik mijn factuur, die de moderator zou naar mail kunnen sturen, verwachten? 

 

Ik hoor het graag! 


Een reactie van de moderators kan enkele dagen duren. Bellen met 0800-0402 gaat sneller.


Hallo @RBxx ,

 

Dat heb ik gisteren ook gedaan, voor dat ik naar deze forum kwam.

Bellen hielp niet veel - ik kreeg een factuur/specificatie voor mijn toestel waar zou btw moeten gespecificeerd zijn. Kijk screenshot:

Ik ben (jammer genoeg) geen boekhouder maar ik dacht dat het zou over de hele bedraag moet zijn, de btw van 21%.

Dat staat ook in de prijsoverzicht bij de bestelling van de toestel:

“Facturen en betalen’
‘Alle genoemde bedragen zijn inclusief 21% btw.’

 

Dus waar is de btw gebleven?  aan die €1,11 heb ik niks aan voor mijn btw aangifte.

Daarom heb ik deze forum door en door gelezen en zie dat deze topic elke keer weer terug komt, KPN maakt zo veel extra werk voor iedereen. Waarom moet het zo ingewikkeld? 

 

Ik hoop dat moderator toch hier komt en geeft een uitleg. maar ik moet blijlkbaar toch alweer bellen 😝

 


Ik had niet gelezen dat je al gebeld had. Dan is het goed om te wachten op een reactie van een moderator, maar dat kan wat langer duren. Hopelijk geeft dat de gewenste duidelijkheid.


Hoi @NataliaB, ik heb contract via de mail gestuurd. :)


Hoi @Bart_Z , gevonden, bedankt! 


Top! Mocht er nog weer eens iets zijn. Laat het dan vooral weten.