Skip to main content
Beantwoord

Graag factuur niet meer via post versturen

  • December 18, 2019
  • 5 reacties
  • 56 keer bekeken

amazonica
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

Ik krijg post over mijn factuur terwijl ik het ook online via mail krijgt . dan is het toch zonde om die 1.95 te betalen.. ik wil geen post meer ontvangen van mijn factuur.. met de vriendelijk groet  G.C .bronne

Beste antwoord door amazonica


ik heb het al gedaan.. en nu? 

En nu ontvang je geen facturen meer via de post. Het kan zijn dat er nog wel eentje komt, maar daarna is het klaar. :) 

Oh ok dankjewel .. groetjess

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • December 18, 2019

Hi amazonica, welkom op het forum. 

Dit is zeker mogelijk. Om welk abonnement gaat het? Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Ik hoor graag van je. 


amazonica
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 19, 2019

Hi amazonica, welkom op het forum. 

Dit is zeker mogelijk. Om welk abonnement gaat het? Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Ik hoor graag van je. 


ik heb het al gedaan.. en nu? 


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • December 19, 2019


ik heb het al gedaan.. en nu? 

En nu ontvang je geen facturen meer via de post. Het kan zijn dat er nog wel eentje komt, maar daarna is het klaar. :) 


amazonica
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • December 19, 2019


ik heb het al gedaan.. en nu? 

En nu ontvang je geen facturen meer via de post. Het kan zijn dat er nog wel eentje komt, maar daarna is het klaar. :) 

Oh ok dankjewel .. groetjess


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • December 19, 2019

Graag gedaan, groetjes terug.Â