Skip to main content
Beantwoord

Gratis bundel niet mogelijk, elk weekend foutmelding

• March 30, 2025
  • 4 reacties
  • 47 keer bekeken

Gratis bundel niet mogelijk. 
elk weekend heb ik het probleem dat er dan een foutmelding komt dat het niet lukt om de gratis bundel te activeren 

Beste antwoord door Maja van KPN

Hi ​@Richard Roijen, heel zuur natuurlijk dat je elke keer als je het probeert een foutmelding krijgt 😕

Is het via de wifi, of op een ander tijdstip wél gelukt?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

• March 30, 2025

Gebruik dan WiFi. Dan heb je dat probleem niet.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • March 30, 2025

Hallo ​@Richard Roijen ,

Jij post dit bericht ergens rond 4.00 in de nacht. Ik heb wel eens begrepen dat dit aanvragen van die aanvullende bundel voor unlimited dan nog niet werkt. Het zou ook vrijwel onmogelijk moeten zijn dat jouw bundel om 4.00 in de nacht al op is. Probeer het nu (overdag) nog eens, waarschijnlijk lukt het nu wel. 

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 1, 2025

Hi ​@Richard Roijen, heel zuur natuurlijk dat je elke keer als je het probeert een foutmelding krijgt 😕

Is het via de wifi, of op een ander tijdstip wél gelukt?

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • April 3, 2025

Hallo ​@Richard Roijen ,

Jij post dit bericht ergens rond 4.00 in de nacht. Ik heb wel eens begrepen dat dit aanvragen van die aanvullende bundel voor unlimited dan nog niet werkt. Het zou ook vrijwel onmogelijk moeten zijn dat jouw bundel om 4.00 in de nacht al op is. Probeer het nu (overdag) nog eens, waarschijnlijk lukt het nu wel. 

@Richard Roijen 

Is het wat later op de dag wel gelukt?