Skip to main content
Vraag

Gratis Galaxy tab 11 +5G en WK hoesje staat niet in het bestel overzicht

• May 27, 2026
  • 5 reacties
  • 115 keer bekeken

Hoi net een samsung galaxy s26 ultra besteld daar stond bij dat je een tab 11+5g en wk hoesje bij kreeg nu bij het afronden en na betaling stond het er niet bij dat die ook geleverd gaat worden krijg ik hem wel of niet niks gezien dat ik iets aan moest klikken 

Er stond na betaling dat de telefoon geleverd wordt maar de tablet stond er niet bij en het hoesje ook niet hoesje inmiddels kunnen bestellen maar vooralsnog niks over de tablet

5 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • May 27, 2026

Hallo ​@Janneke266 

Het hoesje is een actie van KPN en de Tab A11 komt van Samsung. Je vraagt ze apart aan.

Zo vraag je de Samsung Galaxy Tab A11+ 5G aan:

• Koop een Samsung Galaxy S26 Ultra tussen 20 april en 5 juli 2026.

• Vraag jouw cadeau aan via de Samsung promotiepagina. Hier vind je ook de actievoorwaarden.

• Aanmelden kan tot en met 7 september 2026. Zolang de voorraad strekt.

Zo vraag je het hoesje aan:

• Koop een Samsung Galaxy S26 Ultra tussen 18 en 31 mei 2026.

• Vraag jouw cadeau aan via deze promotiepagina. Hier vind je ook de actievoorwaarden.

• Aanmelden kan tot en met 5 juli 2026. Zolang de voorraad strekt.

Bron   klik op het plaatje van de telefoon (i)

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 27, 2026

Die kan ik dus pas aanvragen als de telefoon binnen is ? 

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • May 27, 2026

Klopt, je hebt informatie nodig van het betreffende toestel om "aan te tonen" dat jij de koper bent en dat het toestel hiervoor in aanmerking komt. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 27, 2026

Okeey dank u wel voor uw reactie dan komt het vast goed fijne dag verder 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

Hoi ​@Janneke266. Leuk dat je hebt gekozen voor een nieuwe Samsung Galaxy S26 bij een KPN abonnement. Daar kun je mooi weer even mee vooruit de komende tijd. 

Het leuke is dat bij zulke toestellen ook vaak leuke acties zitten, maar dan is het wel goed om te weten hoe dat geregeld is. ​@RBxx legt het al goed uit hoe je bij zo'n actie meer informatie kunt opvragen hierover. Hij is zelfs zo hoffelijk om het te kopiëren en hier te plaatsen. Heel fijn :) 

Hopelijk ben je met die informatie geholpen. Zo niet, dan hoor ik het graag en dan helpen we je verder. Als alles duidelijk is dan wens ik je veel plezier met je nieuwe toestel en straks met je nieuwe tablet!