Skip to main content

Hallo,

Ik heb afgelopen dinsdag mijn contract verlengt met een nieuw s21 daar zou ik buds bij krijgen alleen zitten die er niet bij. Hoe zit dat?


Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hallo,

 

Ik heb afgelopen dinsdag mijn contract verlengt met een nieuw s21 daar zou ik buds bij krijgen alleen zitten die er niet bij. Hoe zit dat?

Als je dit topic ff doorleest, dan weet je hoe dat werkt 😉

Of je had even op het i-tje kunnen klikken:

Daar rechts op de groene balk. Dan lees je dit:

Admin: meeverplaatst


Dat is een oude actie ik heb het over de nieuwe😊


Admin: meeverplaatst


Dat is een oude actie ik heb het over de nieuwe😊

Die werkt precies hetzelfde. 


Admin: meeverplaatst


Hallo @Dick2101 

Ook dit is een actie van de fabrikant Samsung, die voor de verdere afhandeling zorgt.

Ontvang de Galaxy Buds Live bij aankoop van een Galaxy S21, S21+, of S21 Ultra
van 5-7-2021 t/m 8-8-2021, registreren mogelijk t/m 23-8-2021
Ga naar https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=M85TEZDWYLSKZ

Volg de link naar de Samsung promotie website voor de Buds als je het toestel hebt ontvangen.


Admin: meeverplaatst


Hallo @Dick2101 

Ook dit is een actie van de fabrikant Samsung, die voor de verdere afhandeling zorgt.

Ontvang de Galaxy Buds Live bij aankoop van een Galaxy S21, S21+, of S21 Ultra
van 5-7-2021 t/m 8-8-2021, registreren mogelijk t/m 23-8-2021
Ga naar https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=M85TEZDWYLSKZ

Volg de link naar de Samsung promotie website voor de Buds als je het toestel hebt ontvangen.

Top dank je het is gelukt!


Admin: meeverplaatst


Ik heb gisteren de S21 ontvangen, en geeneens nog betaald, maar omdat ik op 27 juni de telefoon heb besteld staat deze datum op de aankoopbon. Eigenlijk wel vreemd dat die datum nog steeds aangehouden als ik de telefoon bijna twee weken later heb ontvangen. Daardoor kan ik ook niet meer mee doen met deze actie.


Ik heb gisteren de S21 ontvangen, en geeneens nog betaald, maar omdat ik op 27 juni de telefoon heb besteld staat deze datum op de aankoopbon. Eigenlijk wel vreemd dat die datum nog steeds aangehouden als ik de telefoon bijna twee weken later heb ontvangen. Daardoor kan ik ook niet meer mee doen met deze actie.

Dat is niet vreemd. Op het moment van bestellen moet je kunnen weten of je mee kunt doen met de actie. De levering van het toestel kan altijd vertragen, maar dat mag geen gevolgen hebben voor het wel of niet mee kunnen doen met de actie.

Op het moment van bestellen niet mee kunnen doen met de actie, maar doordat je toestel (onvoorzien) 2 weken later komt opeens wel mee kunnen doen, dat zou pas raar zijn.