Skip to main content

Hallo,

Hebben jullie de mogelijkheid om de EAN code te achterhalen van de telefoon die jullie mij toegestuurd hebben. Ik heb geen mail gehad van KPN van deze actie en heb mijn oude toestel ingeleverd en ja je raad het al in het nieuwe doosje verstuurd. Nu na meerdere keren gebeld te hebben weet ik wat ik moet doen maar heb nu dus de EAN code nodig die op het doosje staat die ik niet meer heb. Als ik meteen de mail had gehad wat mij verteld is dan was ik nog op tijd geweest en had ik de tablet kunnen aanvragen.

Ik hoor graag van jullie.

Aan alleen de EAN code heb je niks. Je moet echt een foto van de sticker hebben. Daat staat ook een uniek serienummer op.

Die Tab 9 ga je niet meer krijgen denk ik.

Hi ​@Tim101, wat balen dit zeg! Ik heb even gekeken naar de Samsung Promotie, en het gaat om deze toch? In de bijzondere voorwaarden lees ik dat je nodig hebt: 

1. Een volledige, leesbare kopie van het aankoopbewijs inclusief vermelding van

• • De naam van de winkel/webshop waar je nieuwe Samsung Galaxy S24 Series hebt gekocht
  • • De aankoopdatum. Deze datum moet binnen de promotieperiode vallen
  • • Het deelnemende product. Hiervan moet de EAN-code overeenkomen met een EANcode hierboven in de tabel

2. Een screenshot van je IMEI-nummer op je toestel. Ga naar Instellingen > Info telefoon > Details over je IMEI-, model- en serienummer worden vervolgens op het scherm weergegeven.

En die heb je wel allebei. Is dat niet voldoende, als je de registratie doorloopt?

Hallo Marcia, bedankt voor je reactie. De Samsung site schiet na aanmelden voor de actie naar registreren maar als je met het Samsung account inlogt kom je de account pagina en niet meer naar de actie… Dus gaat weer lekker zo. 

Het is gelukt, bedankt!

Het is gelukt, bedankt!

Nice! Fijn dat je het nog even liet weten 🙂. En vast veel plezier van de tablet!

Reageer