Skip to main content

Een (3G) groepsgesprek via de iPhone, is dit ook kosteloos bij een onbeperkt bellen abonnement? 

Hoi @Anneke-Anna, dat is een goede vraag. Ik heb dat ook even op moeten zoeken. Wist ik ook niet uit mijn hoofd. Ik heb het volgende gevonden:

Met een Mobiel Groepsgesprek of wisselgesprek kun je met meerdere mensen tegelijkertijd bellen.

  • Uitbellen: de organisator belt de verschillende deelnemers op een afgesproken tijdstip.
  • Uitbreiden: de organisator belt tijdens een bestaand gesprek meer mensen en voegt ze toe.

Uitbellen & uitbreiden kunnen naast elkaar gebruikt worden. Iemand kan dus altijd later inbellen of aan het gesprek worden toegevoegd. 
Er kunnen maximaal 3 (maximaal 6 bij 4G) deelnemers bellen (inclusief de organisator).

Let op: Het is niet mogelijk om een mobiel groepsgesprek vanuit het buitenland op te zetten.

 

Kosten van een Mobiel Groepsgesprek

De dienst Mobiel Groepsgesprek is gratis. De gesprekskosten moeten wel betaald worden. Hiervoor gelden gewoon de tarieven van het abonnement.

  •     Als de organisator uitbelt of een gesprek uitbreidt, voert hij meerdere uitgaande gesprekken. Hij betaalt dan ook de kosten voor deze verschillende gesprekken.
  •     Als iemand inbelt, betaalt de beller zelf de kosten voor dat gesprek.

Een Mobiel Groepsgesprek is niet expliciet zichtbaar op de rekening. Als je als organisator hebt uitgebeld of een bestaand gesprek hebt uitgebreid, dan herken je dit op de specificatie van je rekening als gesprekken die op hetzelfde moment zijn gevoerd.


Dank je voor het uitzoeken. 
 

Het stukje;

De dienst Mobiel Groepsgesprek is gratis. De gesprekskosten moeten natuurlijk wel betaald worden. Hiervoor gelden gewoon de tarieven van je abonnement.

 

Begrijp ik het dan goed, dat, wanneer ik een groepsgesprek opzet, de gesprekskosten niet gelden, dus gratis bel, omdat ik onbeperkt bellen heb?

 

 


Ja klopt. De minuten gaan uit je bundel. Als je dus naar 3 man belt, gaan er ook voor 3 gesprekken minuten uit je bundel. Bij onbeperkt  is dat dus onbeperkt. 


Ja klopt. De minuten gaan uit je bundel. Als je dus naar 3 man belt, gaan er ook voor 3 gesprekken minuten uit je bundel. Bij onbeperkt  is dat dus onbeperkt. 


 

Duidelijk, dank je. 


:)