Skip to main content

Zo af en toe raak je onder de indruk van iemand door de wijze waarop je wordt geholpen. Ik had een lastige vraag en zat al een paar dagen zonder telefonie vanwege verschillende belanghebbende organisaties en dan moest het ook nog van zakelijk naar privé.

Het is Judith die kosten nog moeite heeft bespaard om dit issue tot een goed einde te brengen. Ze komt afspraken na en nam zelfs de moeite in privétijd te reageren via mail. Alles in het belang om een oplossing te vinden voor mijn probleem.

Dankzij Judith ben ik nu weeriin de lucht en weer bereikbaar… Een medewerker van goud die dus een groot compliment verdient en een voorbeeld is voor vele bedrijven. Nooit meer laten gaan deze dame KPN… Zeer prettig in de omgang!


*admin: privégegevens afgeschermd

Hi @Hans van der Veen, wat leuk dat je de moeite neemt om hier een compliment te plaatsen! :green_heart:

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel  en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kan ik de betreffende Judith achterhalen en haar op de hoogte stellen van je bericht :blush: