Skip to main content

Als ik een mobielnummer wil toevoegen aan mijn bestaande KPN account, wat zijn de kosten?

Goedemiddag @hans-rengelink, uit jouw bericht maak ik op dat je graag ook qua mobiel abonnement klant wil worden bij KPN? Er zijn verschillende mogelijkheden qua sim only abonnement. Uiteraard bieden wij ook abonnementen in combinatie met een toestel aan. Er is dus zoals je ziet niet zomaar te zeggen wat de kosten zullen zijn van een mobiel nummer toevoegen. Mocht je meer advies willen over het afsluiten van een mobiel abonnement kun je langs een KPN winkel of contact opnemen met de klantenservice (0800-0402). 


Hoi Jeroen,

Ik heb al een mobielabonnement bij KPN.

Waar het om gaat is dat mijn vrouw op dit moment een abonnement heeft bij Ben en ik vroeg me af of we haar beter via mijn bestaande complete pakket kunnen laten lopen. Wat zijn de mogelijkheden en kosten (ze heeft al een toestel) 


Goedemiddag @hans-rengelink, wat leuk dat jullie ook overwegen om het andere mobiele nummer bij KPN onder te brengen. Er zijn verschillende mogelijkheden qua sim only abonnement om erbij te nemen, Met meerdere mobiele abonnementen kun je onderling MB's delen om zo de kosten van 1 abonnement eventueel laag te houden. Het forum is niet de beste plek om een eventuele overstap te bespreken. Het forum is vooral een plek waar KPN klanten elkaar helpen en indien nodig springen moderators bij. 

Mocht je meer advies willen over het afsluiten van een mobiel abonnement kun je langs een KPN winkel of contact opnemen met de klantenservice (0800-0402).Â