Skip to main content

Hey,

Vanwege het hoge water is onze straat geëvacueerd. Wijzelf zitten nèt hoog genoeg en zijn dus met de kinders thuisgebleven. De dijk houdt stand, maar het stroomkastje is ontploft. Best gezellig, een soort van kamperen in eigen huis, proberen om tussen de ellende naasten op alle fronten te helpen en toch vrolijk door te leven.

 

Maar, geen stroom, dus geen wifi. Wel al 20+ jaar klant; 2 mobiels, internet, vaste lijn.

 

We hebben water en gas, soms even stroom via ‘n generatortje. Internet is niet van levensbelang, maar ik ben wel benieuwd of KPN de slachtoffers tegemoet wil komen met een mooi gebaar; deze maand geen limiet op datagebruik.

De dagen zijn ons al duur genoeg.

 

Vrienden willen ons graag helpen, maar mb’s delen kan alleen met huisgenoten.

 

KPN, dragen jullie ‘n steentje bij asjeblief?

 

Groet, Roy

Geen limit? En dan iedereen daar in dat gebied? Iedereen gaat dan zoveel gebruiken, dat kunnen de zendmasten helemaal niet verwerken.


Hoi @Menkes3k, welkom bij ons op het forum. Ik kan me voorstellen dat het kamperen in huis een gekke situatie is en dat je dan naar alternatieven kijkt. Data toevoegen aan abonnementen is iets wat we gedaan hebben, bij mobiele abonnementen die op adressen in de postcodegebieden 6300 en 6301 staan geregistreerd. Ik weet niet waar jij precies woont, als je in een van die postcodegebieden woont zal je dus al extra van ons hebben gekregen :slight_smile:

Als je jouw forumprofiel volledig invult (met aanvullend bij "Persoonlijke opmerkingen” de laatste 3 cijfers van de IBAN) kan ik voor kijken waar je woont en of je de extra data hebt gekregen.


Netjes. Andere postcode in mijn geval. Het betreft maar ‘n paar mensen, dus daar hoeft Nick83 zich niet druk over te maken. Als de generator loopt is er ook wifi. Ik zal mn profiel aanvullen, merci.


Dank je @Menkes3k, ik heb bij jouw abonnement ook een extra bundel toegevoegd. Deze is een week beschikbaar en geeft je 100GB extra in die tijd :slight_smile:


Chapeau KPN, heel netjes, dankjewel. 
 

Ik krijg zojuist bericht dat ik deze week 100 gb extra mag gebruiken.

 

Zo zie je maar, nee heb je, ja kun je krijgen! 


Graag gedaan @Menkes3k, dit zijn bijzondere tijden en ik hoop dat je dit niet meer mee hoeft te maken! Gelukkig heb ik je een beetje kunnen helpen om er doorheen te komen.