Skip to main content
Beantwoord

Handig om een extra bundel aan te schaffen in Nederlandse gedeelte Sint Maarten?

• November 14, 2024
  • 4 reacties
  • 73 keer bekeken

Is het raadzaam een extra bundel qua data aan te schaffen in Sint maarten NL gedeelte?

En moet ik een Sint Maarten een belbundel kopen?

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Vakantie Sint Maarten ,

Als jij daar wilt internetten buiten een WiFi-netwerk, dan is zo'n bundel zeker handig. 

Maar let op: Je kunt niet bellen met zo'n bundel. Er bestaat bij KPN geen belbundel voor Sint Maarten.

Wil je bellen? Doe dat bv via Whatsapp of een ander programma. Of koop daar ter plaatse een lokaal simkaartje met een belbundel erop.   

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • November 14, 2024

Hallo ​@Vakantie Sint Maarten ,

Als jij daar wilt internetten buiten een WiFi-netwerk, dan is zo'n bundel zeker handig. 

Maar let op: Je kunt niet bellen met zo'n bundel. Er bestaat bij KPN geen belbundel voor Sint Maarten.

Wil je bellen? Doe dat bv via Whatsapp of een ander programma. Of koop daar ter plaatse een lokaal simkaartje met een belbundel erop.   

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@Vakantie Sint Maarten, allereerst lekker vooruitzicht om naar Sint Maarten op vakantie te gaan. Op de speciale buitenlandpagina kun je zien welke bundel er mogelijk is. Voor jou is dan Caribisch deel van het Koninkrijk interessant. 

Zoals @Noordzee al aangeeft zijn er geen speciale belbundels. De bundels zijn er enkel voor datagebruik. De bundels zijn wel aardig groot, dus je zou eventueel ook kunnen besluiten om enkel gebruik te maken van WiFi netwerken. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • November 16, 2024

❗ om de € 60,50 buiten bundel kosten te voorkomen sms BESCHERMING AAN naar nummer 1266. En doe dit voor vertrek. 

Ik dank u allen, ik weet nu genoeg dank zij uw inputs