Skip to main content

Nou ik heb dus hetzelfde probleem het is dat ik het twee dagen later zag van die actie, en dus gebeld jas meneer u heeft er recht op maar vervolgens zou ik een code of iets dergelijks waarmee ik de speaker zou moeten kunnen claimen. We hebben echt alles van kpn wat je maar kunt bedenken plus 2mob abonnementen en dan ook niks maar ook helemaal niks op terug gekregen. Ze hadden zelfs stilzwijgend het contract van m'n moeder verlengd en niet eens op de hoogte gebracht dat ze recht op een nieuwe tel had, daar betaalde ze nog steeds de kosten voor de oude tel... En nou zag ik dus dat die actie weer is maar je krijgt um alleen bij een compleet nieuw abonnement. Nou ze hebben het laatste jaar d'r zakken goed gevuld, ik kan geen 3€via m'n tel rek betalen, maar zat ongeveer maandelijks boven op m'n mob abonnement van door de 50€ nog eens kosten gemaakt buiten de bundel en dan zeggen ze kijk je rekening specificaties maar na dan weet je het wel. Nou ik kan nergens uit opmaken of het nou Spotify premium is wat trouwens ook gratis zou moeten zijn. Wat ook nog niet werkt zoals het zou moeten. Want waarom moet ik bij verlenging weer een cnt pinnen of overmaken en heb geen internet bankieren en heb juist geen zin om weer naar de stad toe te moeten. Terwijl het vorige keer zo 123 via de tel geregeld was zonder een cnt te pinnen omdat ik alles al jaren van kpn heb gehad. Krijg het gevoel dat iedereen maar doet wat ie zelf denkt het beste is..…

Met vriendelijke groeten,

Pfw jongenelen 

 

*Admin: eigen topic aangemaakt naar aanleiding van reactie in dit topic. 
 

Beste @mevr jongenelen, welkom! Het verhaal is behoorlijk warrig, dus ik splits het even op hieronder. Corrigeer gerust waar ik het niet goed heb begrepen. Wil je ook je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan kan ik meteen meekijken. 

 

Nou ik heb dus hetzelfde probleem het is dat ik het twee dagen later zag van die actie, en dus gebeld jas meneer u heeft er recht op maar vervolgens zou ik een code of iets dergelijks waarmee ik de speaker zou moeten kunnen claimen. We hebben echt alles van kpn wat je maar kunt bedenken plus 2mob abonnementen en dan ook niks maar ook helemaal niks op terug gekregen.

Deze actie was destijds voor nieuwe abonnementen aangevraagd binnen een bepaalde periode. Als je het daarvoor of daarna had aangevraagd, kreeg je geen speaker. Op dit moment zijn er sowieso geen speakers meer, ik kan je er nu helaas niet meer aan helpen. 

 

Ze hadden zelfs stilzwijgend het contract van m'n moeder verlengd en niet eens op de hoogte gebracht dat ze recht op een nieuwe tel had, daar betaalde ze nog steeds de kosten voor de oude tel...

Stilzwijgend verlengen doen we niet, maar het klopt dat we er vaak niet proactief over informeren dat je je abonnement kunt verlengen. Dit kan je wel zelf terugvinden in MijnKPN. Op dit moment bieden we abonnementen aan waarbij je een toestelkrediet kunt nemen: als het toestel afbetaald is, wordt dit vanzelf beëindigd. 

 

En nou zag ik dus dat die actie weer is maar je krijgt um alleen bij een compleet nieuw abonnement. 

Welke actie bedoel je nu? De meeste acties die lopen zijn alleen voor nieuwe abonnees inderdaad. Dat is bij alle providers het geval. Als we iedere klant korting zouden geven, dan moeten de maandelijkse abonnementsprijzen omhoog en daar zit niemand op te wachten.  

 

ik kan geen 3€via m'n tel rek betalen, maar zat ongeveer maandelijks boven op m'n mob abonnement van door de 50€ nog eens kosten gemaakt buiten de bundel en dan zeggen ze kijk je rekening specificaties maar na dan weet je het wel. Nou ik kan nergens uit opmaken of het nou Spotify premium is wat trouwens ook gratis zou moeten zijn. Wat ook nog niet werkt zoals het zou moeten.

Ik begrijp niet precies wat je hiermee bedoelt. Heb je 50 euro extra kosten gemaakt? Je kunt inderdaad op de specificatie van de factuur zien wat dit voor kosten zijn. Daar kan je ook op zien of Spotify Premium gratis is of niet. Dat zit overigens al een tijdje niet meer bij je abonnement inbegrepen. Mocht je willen dat ik mee kijk, laat je dan weten om welke factuur het gaat? En wat werkt er niet aan Spotify?

 

Want waarom moet ik bij verlenging weer een cnt pinnen of overmaken en heb geen internet bankieren en heb juist geen zin om weer naar de stad toe te moeten. Terwijl het vorige keer zo 123 via de tel geregeld was zonder een cnt te pinnen omdat ik alles al jaren van kpn heb gehad. Krijg het gevoel dat iedereen maar doet wat ie zelf denkt het beste is..…

Voor zover ik weet, hoef je bij een verlenging inderdaad geen cent te pinnen. Dit kan ik ook voor je nakijken. Wil je daarvoor je 06-nummer in je profiel zetten onder ‘persoonlijke opmerkingen'?


Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd, kan ik nog iets voor je betekenen? Laat het dan gerust weten.Â