Skip to main content

Goedemiddag 

 

Ik heb na onderstaande mail telefonisch contact met KPN gehad en daar werd bevestigd dat ik wel recht op de luidspreker heb. 

 

Ik heb echter helaas niets meer gehoord. 

 

Ook recent nog gebeld en toen werd er naar Apple verwezen, maar zij geven aan mij niet te kunnen helpen. Zo heb ik ook naar Harman Kardol gebeld en ook daar verwezen ze weer naar jullie/KPN

 

Kunnen jullie dit ajb oppakken ? Of desnoods een alternatief aanbieden?

 

Vriendelijke groet 

Josette Voskuilen 
 

Verstuurd vanaf mijn iPhone

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

 

Op 4 jan. 2019 om 11:37 heeft Josette Voskuilen (...) het volgende geschreven:
 
Goedemorgen,

 

Ik heb een zorgeloos mobiel abonnement voor 2 jaar afgesloten in de actieperiode, dus voldoe aan de voorwaarden. Kunnen jullie dit nog eens opnieuw bekijken??

 

Mvg

Josette Voskuilen


Verstuurd vanaf mijn iPhone


Op 17 dec. 2018 om 10:00 heeft KPN <campagne@kpn.com> het volgende geschreven:
 

Logo KPN

  Bekijk in de browser.

We hebben jouw aanvraag bekeken.

De uitkomst is niet wat we ervan gehoopt hadden. Helaas kunnen we je geen Harman Kardon speaker aanbieden. Uit onze check is namelijk gebleken dat je niet voldoet aan de actievoorwaarden.

Je verzoek is om één van deze redenen niet goedgekeurd:

Je aankoop is een verlenging van een abonnement

Je aankoop betreft een 1-jarig abonnement

Je aankoop is een Budget of Basis abonnement

Je aankoop vond niet in actieperiode plaats

Bekijk de actievoorwaarden

Hallo @Harman kardon nooit ontvangen Dank voor je bericht hier. Natuurlijk vind ik het erg jammer dat je deze speaker nooit hebt ontvangen. Uit de mail blijkt in elk geval dat je niet aanmerking kwam voor deze actie. Ik wil graag geloven dat je met een collega hebt gesproken die tot een andere conclusie kwam, maar daar zie ik geen melding van. Buiten dat is deze actie inmiddels een jaar geleden: er is hoe dan ook geen mogelijkheid meer om je hier nog mee te helpen. Helaas. 


Vreemd, ik heb toch echt gesproken met een collega die het wel in het systeem kon vinden, wat mij vertrouwen gaf dat ik nog reactie zou krijgen. 
En de voorwaarden heb ik er juist bij gedaan omdat het ging om 2-jarig abonnement, nieuwe klant, geen budget/basis abo is en het in de actieperiode is afges


Reageer