Skip to main content
Beantwoord

Heb 0900 nummers laten deblokkeren maar kan ze nog niet bellen

• July 1, 2025
  • 5 reacties
  • 101 keer bekeken

Ik heb zojuist gebeld met kpn voor deblokeren van 0900 nummers , alleen lukt het mij nu nog niet om te bellen?

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi ​@Lg2310. Welkom op de community! Wat vervelend dat je nog steeds geen 0900-nummers kunt bellen. Wil je controleren of er op je telefoon of in een app (zoals een bel-app of een app voor ouderlijk toezicht) misschien nog een blokkade staat voor betaalde nummers? Als het daarna nog steeds niet werkt, kun je het beste even langs een KPN-winkel bij jou in de buurt gaan. Mijn collega's daar kunnen met je meekijken en het probleem verder voor je oplossen.

Laat je weten wat uiteindelijk de oplossing is.

5 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • July 1, 2025

Beste ​@Lg2310 misschien je mobiel een kaart aan- en uitzetten, dat worden bepaalde wijzigingen soms pas effectief.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 1, 2025

Heb ik al een paar keer gedaan maar nogsteeds lukt het niet

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Lg2310 

Dan is de deblokkade niet goed uitgevoerd door de medewerker, want wat mede community lid ​@JanD al schreef zou het toestel even uit en dan weer aanzetten voldoende moeten zijn.

Het beste is om morgen weer contact op te nemen met de klantenservice (0800-0402) om te laten checken of de blokkade wel goed is verwijderd, zo niet dan kan de betreffende medewerker die je dan spreekt het alsnog voor je doen.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 1, 2025

Ik heb 2 keer met kpn 0800 gebeld, en die vertelde me dat het wel er echt vanaf is. Dus ik denk dat het daar dan niet fout is gegaan en het misschien ergens anders aan ligt?

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@Lg2310. Welkom op de community! Wat vervelend dat je nog steeds geen 0900-nummers kunt bellen. Wil je controleren of er op je telefoon of in een app (zoals een bel-app of een app voor ouderlijk toezicht) misschien nog een blokkade staat voor betaalde nummers? Als het daarna nog steeds niet werkt, kun je het beste even langs een KPN-winkel bij jou in de buurt gaan. Mijn collega's daar kunnen met je meekijken en het probleem verder voor je oplossen.

Laat je weten wat uiteindelijk de oplossing is.