Skip to main content
Beantwoord

Heb al gemeld dat mijn Voicemail niet werkt, maar ik word nog niet teruggebeld

• April 10, 2025
  • 2 reacties
  • 87 keer bekeken

Afgelopen maandag contact opgenomen met de klantenservice.

probleem is dat ik mijn voicemail niet kan openen ( voicemail fout probeer het later)

Er is een ticket gemaakt omdat de medewerker geen antwoord had.

Ik zou maandag of dinsdag teruggebeld worden maar ik wacht nog steeds….

Ik vind dit wel slordig van KPN.

Nog steeds geen toegang tot mijn voicemail!

Groet Mitch 

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@MitchJJ. Lastig dat je problemen hebt met de toegang tot je voicemail. Het gaat hier om Visual Voicemail neem ik aan? Gebruik je een iPhone of een Android toestel? 

Ik kan je nog enkele tips geven om zelf te proberen. Ik weet niet of je dit al geprobeerd hebt, maar dit is altijd het proberen waard: 

1. Bel naar 1233 en kies * om naar het hoofdmenu te gaan. 
  2. In het hoofdmenu kies je optie 4 om Visual Voicemail uit te zetten 
  3. Daarna sms je ‘STATE’ naar 121 om weer Visual Voicemail aan te zetten
  4. Zorg ervoor dat je toestel up to date is qua firmware

Probeer nu nog eens of je toegang krijgt tot je voicemailberichten op je telefoon. Daarnaast heb je altijd toegang tot je voicemailberichten door middel van 1233 te bellen en kun je ook eventueel sms notificaties aanzetten. Om die te ontvangen dien je wel Visual Voicemail uit te zetten. 

Ik heb nog even navraag gedaan en het kan tot twee weken duren voordat je gebeld wordt door onze Technische Dienst wat betreft je ticket. Dus hopelijk heb je iets aan de tips hierboven en ook kun je nog veel informatie vinden over voicemail op onze kennisbank.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@MitchJJ 

Vervelend dat je geen gebruik kunt maken van je voicemail, en telkens een foutmelding krijgt.
Het best kun je toch echt even de klantenservice van KPN bellen, om navraag te doen wat de status is van jouw aangemaakte ticket, en ook of deze nog open staat.

Een ticket (opdracht) voor de technische dienst heeft een gemiddelde doorlooptijd van 5 werkdagen, en zodra deze is behandeld wordt je meestal teruggebeld door de TD.

Bel dus even met 0800-0402 of 1200 vanaf je KPN mobiele aansluiting.

Je kunt ook een terugbel afspraak inplannen, dan wordt je teruggebeld op een tijdstip dat jouw het beste uitkomt of per direct, klik hiervoor op de volgende link: Terugbel afspraak inplannen
Scrol naar beneden, en je ziet het rechtsonder.

Openingstijden:

• Maandag tot en met Vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zondag gesloten

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 11, 2025

Hoi ​@MitchJJ. Lastig dat je problemen hebt met de toegang tot je voicemail. Het gaat hier om Visual Voicemail neem ik aan? Gebruik je een iPhone of een Android toestel? 

Ik kan je nog enkele tips geven om zelf te proberen. Ik weet niet of je dit al geprobeerd hebt, maar dit is altijd het proberen waard: 

1. Bel naar 1233 en kies * om naar het hoofdmenu te gaan. 
  2. In het hoofdmenu kies je optie 4 om Visual Voicemail uit te zetten 
  3. Daarna sms je ‘STATE’ naar 121 om weer Visual Voicemail aan te zetten
  4. Zorg ervoor dat je toestel up to date is qua firmware

Probeer nu nog eens of je toegang krijgt tot je voicemailberichten op je telefoon. Daarnaast heb je altijd toegang tot je voicemailberichten door middel van 1233 te bellen en kun je ook eventueel sms notificaties aanzetten. Om die te ontvangen dien je wel Visual Voicemail uit te zetten. 

Ik heb nog even navraag gedaan en het kan tot twee weken duren voordat je gebeld wordt door onze Technische Dienst wat betreft je ticket. Dus hopelijk heb je iets aan de tips hierboven en ook kun je nog veel informatie vinden over voicemail op onze kennisbank.