Skip to main content

Heb ik nog een leasetoestel en kan ik die overnemen

  • August 12, 2020
  • 7 reacties
  • 119 keer bekeken

Hallo,

 

ik zou graag mijn lease toestel willen overnemen. Kan dat?

 

graag hoor ik van jullie. 

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

  • August 12, 2020

Hallo @Swonster , als je een lease-telefoon hebt ben je een zakelijke klant en kun je beter even met de zakelijke helpdesk contact opnemen.

https://www.kpn.com/zakelijk/service.htm


  • Auteur
  • Deelnemer
  • August 12, 2020

Hallo,

 

ik ben sowieso geen zakelijk klant maar kan me herinneren, toen ik de vorige keer mijn abonnement verlengde, dat het een andere constructie was dan nu met een toestel en abonnement. Kan ik dit zelf ergens inzien? 
 

Gr Swonster


PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • August 12, 2020

KPN heeft sinds 1 juli 2013 geen toestellease meer. Dat zou dan een flink oud toestel zijn.


  • Auteur
  • Deelnemer
  • August 12, 2020

En de constructie “inleveren na einde looptijd” ook? Het betreft een iPhone 8


PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • August 12, 2020

De iPhone 8 is van af 2017 verkrijgbaar. Ver na de leasetijd. Dus met lening gekocht. Of direct geheel betaald. Is dus meteen je eigendom en na einde afbetaling ook geheel betaald.


  • Auteur
  • Deelnemer
  • August 12, 2020

Bueno 

 

mvg

 

swonster 


Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • August 19, 2020

Hallo @Swonster en welkom hier :) 

 

Ik zie dat de community je al van de nodige info heeft voorzien en ik kan hier eigenlijk weinig aan toevoegen! Hopelijk weet je hiermee waar je aan toe bent. Mocht je toch nog vragen hebben, laat het ons vooral weten.